Skaden jeg har nevnt tidligere har jeg endelig fått en avklaring på, delvis avrevet leddbånd i underarmen, nede ved håndleddet. I flere uker fremover nå skal jeg gå med denne formstøpte skinna fra over albuen ned til hånda. Å kjøre bil med den gikk fint, men motorsykkel.. tja.

Så da var det bare å få klargjort sykkelen for vinteren. Hadde meg en grei og rolig tur i nærområdet, for å få det ut av systemet, før jeg fylte tanken og gikk i gang med vasking og ACF-50 for å forhindre rust.

Etter vasken fant jeg en tikkelyd på høyre sida av sykkelen når jeg skrudde på tenninga, viste seg å være blinklysreléet som ikke var vanntett. Ene ledningen hadde løsna fra kabelskoen og, som bildet viser. Fikk blåst tørt, en dæsj med elektronikkrens, festa ledningen og borret et lite dreneringshull for fremtidige fuktige turer.

Så bar det inn i boda. Et prosjekt som var omtrent 40% lettere enn med BMWen.

Så får jeg ta på meg skinna igjen da.. og smøre meg med tålmodighet. Får vaske kjøreklærne og hjelmen litt i påvente av neste sesong, og kanskje fylle på med litt 2-hjulte eventyr på Youtube. Driver og ser The Long Way Up for tia, koselig serie!