Ja da er det klart for treff, ja det er vel noen som synes at det er tidlig, men i år er rekkefølgen snudd- det er Pan Gathering på Fagernes nå på fredag, så det er på tide å starte sørover.
Har venta på klossa og at regnet skulle gi seg - og i dag ser det ut som det har skvetta fra seg i Nord så da kan man starte..
På mandag så det ikke akkurat så lystig ut , da var jeg mange ganger på tur å si dessverre, det blir ikke tur

. Da blei senga ei trøst, jækli dårlig ei, og en neve paracet av resepttype, så blei tirsdagen bedre og no starte no turen om noen timer. (glasset er med, lett tilgjengelig)
Må bare hilse på en som kommer med hurtigruta, som har satsa på åpen bil, ok være kan no vel slå til , men jeg har no pakka in alle lagene i kjøreklærne. Og har varme håndtak i orden.. dere skjønner at jeg ikke regner med de store temperaturene

.
Tur rapport blir å finne på bloggen (her)
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..