Hey!Jalmar skrev:Det blir egentlig litt uoversiktlig når det blir posta bilder innimellom all off-topicen.
Vi MÅ ha off-topic tråd!
(tilvåreskreativetullpreikvillbloggingsmedlemmer:jalmarpolltidesmonogragnghild)

Hey!Jalmar skrev:Det blir egentlig litt uoversiktlig når det blir posta bilder innimellom all off-topicen.
Jasså, så hu er ikke ferdig på badet ennå???cheron skrev:Hey!Jalmar skrev:Det blir egentlig litt uoversiktlig når det blir posta bilder innimellom all off-topicen.
Vi MÅ ha off-topic tråd!
Har også tenkt å lage en gapestokk tråd!cheron skrev:Hey!Jalmar skrev:Det blir egentlig litt uoversiktlig når det blir posta bilder innimellom all off-topicen.
Vi MÅ ha off-topic tråd!
Enig... Beklager...Ragnhild skrev:Tror ikke helt dette er tråden for mer off-topic![]()
:nooBimma skrev:Her kommer det et bilde av sykkelen "min" også![]()
Men så vidt jeg har fått med meg så har Bimma sørget for å plassere 'Bimmer'n' sin innomhus denne vinteren...Ragnhild skrev:Må da være fin i snøvær, den der?Bimma skrev:
*sikle*AJ skrev:Yamaha kan lage gode cruisere også, de![]()
Dragstar'n er absolutt intet unntak.
Spennende nyskapning denne 950'en de har kommet med for øvrig![]()
Bedre å komme noen minutter for sent enn mange år for tidlig.jgrlars skrev:
Veldig fornøyd. Eneste jeg har savnet er litt mer krutt ved forbikjøringer i litt høyere hastigheter....
Joda, styret er dønn orginalt :) Det er noe av det jeg falt for, slipper den belastninga på de sinnsykt kraftige armene mineAJ skrev:Flott sykkel det der, ja![]()
Vurderte en sånn da jeg kjøpte TDM'en...
Det styret du har er vel neppe originalutstyr, vel...
Ragnhild skrev:Må da være fin i snøvær, den der?Bimma skrev:
NiceFZ1Fazer skrev:Og her er noen bilder av mopeden min...
Lækker sykkel jgrlars :)jgrlars skrev: Veldig fornøyd. Eneste jeg har savnet er litt mer krutt ved forbikjøringer i litt høyere hastigheter....