Du verden

Ser jo ut som ndettopp levert fra fabrikken!
Voldsomt dyktig utført jobb, må jeg sdi

Du verden
Har ikke startet på eksosen enda, har fått tak i alle fire pakningene så da er det håp om å få en eksos som ikke lekker når den tiden kommer. Takker for tips med alufolie på grenerøra noe jeg kommer til å brukeJompa skrev: 25 feb 2025, 23:01 Prøv med aluminiumsfolie på grenrørene hvis du ikke allerede har gjort det.
Rust på krom er mange ganger over 90 % overflaterust og gravrusten er ofte bare en liten prikk.
Det ser ut til at rustflekkene drøyer med å komme tilbake når det er brukt alufolie.
Dunstall var svære på 70'tallet.dypen skrev: 25 feb 2025, 23:55 Hva med bilder fra nettet det første av forgjengeren til XS500’n som i mine øyne er en estetisk flottere sykkel, nemlig Yamaha TX500 som var den første twin med 8 ventiler. Det andre bilde er en XS500 med Dunstall halvkåpe, clip-on styre, bakoverflytta fothviler kit og forskjerm som jeg kan se.
IMG_2594.jpeg
IMG_2595.jpeg
"Innpåslitende" naboer er no' herk selvfølgeligdypen skrev: 01 mar 2025, 17:48 Startet på montering i dag før jeg ble avbrutt av naboen, da blir det å fortsette senere …
Egentlig ikke da det ofte er nyheter med info som deles
Det er en overkommelig jobb å sluttføre men noe plunder er det hele tiden med gamle sykler som det bare har vært brannslukking på når noe har feila.