Noen som har noen nye registreringer til lista her da?? Send svarinnlegg eller send meg PM så oppdaterer jeg med DIN MC

Merke: ??
Type: ??
Modell: ??
Motorstørrelse: ??
Årsmodell: ??
KM-Stand: ??
Oppdatert liste kan du se her i første post
noboss skrev:Tar utfordringen og hiver meg på her.
Merke Boss Hoss
Modell 350
ccm 5700
årsm 2003
type cruiser
og
Merke Boss Hoss
Modell 502
ccm 8200
årsm 2001
type cruiser
Hvor/når deltar du på et MC-treff som en kan få sette disse monstrene av motorsykler?noboss skrev:Tar utfordringen og hiver meg på her.
Merke Boss Hoss
Modell 350
ccm 5700
årsm 2003
type cruiser
og
Merke Boss Hoss
Modell 502
ccm 8200
årsm 2001
type cruiser
hihihi..det er sånn livet er - når en selv tror en er eller har det beste, så får en fort erfare noe annet...kuleberg skrev:gøy for meg, uinteressant for dere, men jeg mååå bare komentere det, jeg har størst ccm på lista
hihii...trodde selv jeg kjøpte meg en STOR MC sist høst. I dette selskapet blir det som moped og regne...kuleberg skrev:nei denne blir hard. må vel bygge meg en trike med v12 jeg da
Morsomt, d.strand, veeeeldig morsomtd.strand skrev:AJ, det er bare fordi folk trodde at Yamaha MC'ene kom med like bra lyd som de berømte høytalerne fra Yamaha, men det gjør de altså ikke
VFR800 da, eller...d.strand skrev:Haha, godt comback AJ. Har ikke så mye mer å komme med der faktis, unntatt at jeg syntes at Honda lager bra lyd også
Men du kan jo skryte av at din er større enn min.Godtvoksen skrev:hihii...trodde selv jeg kjøpte meg en STOR MC sist høst. I dette selskapet blir det som moped og regne...kuleberg skrev:nei denne blir hard. må vel bygge meg en trike med v12 jeg da
Neeeei, heller CBR 600F, med viper slip-on, på 10-11.000 o/mAJ skrev:VFR800 da, eller...d.strand skrev:Haha, godt comback AJ. Har ikke så mye mer å komme med der faktis, unntatt at jeg syntes at Honda lager bra lyd også![]()
Jeg også!! Lengter meg nesten (p)syk innimellom :-)åd.strand skrev:Neeeei, heller CBR 600F, med viper slip-on, på 10-11.000 o/mAJ skrev:VFR800 da, eller...d.strand skrev:Haha, godt comback AJ. Har ikke så mye mer å komme med der faktis, unntatt at jeg syntes at Honda lager bra lyd også![]()
![]()
![]()
Åh, jeg gleder meg til sommeren!!