Veldig hyggelig...Globe skrev:
Javisst!!Lun, god, velmenende kameratslig mobbing...og JA!!...jeg skulle GJERNE hatt samme sykkelen selv...bare så det ikke er NOE tvil om akkurat det
![]()

Veldig hyggelig...Globe skrev:
Javisst!!Lun, god, velmenende kameratslig mobbing...og JA!!...jeg skulle GJERNE hatt samme sykkelen selv...bare så det ikke er NOE tvil om akkurat det
![]()
Da er det siste rommet deres, gleder meg til å treffe dere...evike skrev:Siden det ikke kom noen på banen, og jeg nå er kommet inn fra hagen:
Vi vil gjerne ha et rom! :=D>
Godtvoksen skrev:Da er det siste rommet deres, gleder meg til å treffe dere...evike skrev:Siden det ikke kom noen på banen, og jeg nå er kommet inn fra hagen:
Vi vil gjerne ha et rom! :=D>![]()
Sitter på jobb og har ikke så god tid til å lete etter svaret:Godtvoksen skrev:Da er det siste rommet deres, gleder meg til å treffe dere...evike skrev:Siden det ikke kom noen på banen, og jeg nå er kommet inn fra hagen:
Vi vil gjerne ha et rom! :=D>![]()
Dere må ha med sengetøy eller sovepose, eventuelt kan det i følge prislisten leies:evike skrev: Sitter på jobb og har ikke så god tid til å lete etter svaret:
Skal vi ha med
- Sovepose
- Sengetøy
- Ingen av delene, kommer til oppredde senger?
Har du flytta sammen med vinterbilen????????Onsløv skrev: Ny kone-/vinter-bil er i hus,
Det er noe galt med konas clutch ??Onsløv skrev: Ny kone-/vinter-bil er i hus, og her må det skiftes noe i clutch-huset, har booket kompetanse og løftebukk.
ejs skrev:Det er noe galt med konas clutch ??Onsløv skrev: Ny kone-/vinter-bil er i hus, og her må det skiftes noe i clutch-huset, har booket kompetanse og løftebukk.
![]()
Vansker med å få ræva i gir?.Duville skrev:ejs skrev:Det er noe galt med konas clutch ??Onsløv skrev: Ny kone-/vinter-bil er i hus, og her må det skiftes noe i clutch-huset, har booket kompetanse og løftebukk.
![]()
Ny kone?, ny vinter?, ny bil? bare sånn for oss som akkurat nå ikke har annet å gjøre enn å misforstå litt![]()
og så er det noe galt med den nye konas clutch![]()
Fin helg blir det uansett når man møter andre motorsyklister men vi sier ikke nei takk til flott vær i tilleggGodtvoksen skrev:Det ser ut som vi får en kjempefin MC-helg![]()
![]()
![]()
http://www.yr.no/sted/Norge/Oppland/Jev ... /helg.html
Veldig bra! Du må jo få med deg turen rundt 'fjordenmekkern skrev:Trur ikke det blir noe telt denne helga.... men en tur opp på lørdag morgen til kveld er planlagt...
Tja...mekkern skrev:Når regner campingfolket med å ha gnidd sukaten ut av øya da?
Så koselig at vi blir flere sørlendingerDuville skrev:
Når reiser Kvindølene med "Monsteret" (som egentlig er det rette navnet mener jeg etter å ha sett den) oppover tro? Kanskje jeg skal kjøre 100 meter bak...