Herved utnevnt som MC-sidensGlobe skrev:Da har jeg bestilt meg denne:
Mr Gadget

Herved utnevnt som MC-sidensGlobe skrev:Da har jeg bestilt meg denne:
Dexter skrev:Slik gikk vi til innkjøp av like før jul MT. Jeg er fornøyd, ikke strålende, men fornøyd - konemor er mindre fornøyd. Hva er det med disse kvinnene... problemet er at hos oss så tar ikke TV direkte inputvalg fra fjernkontrollen, så den må bla seg videre. Dette gjør at enkelte grep tar et par sekunder hvor en må stå å peke fjernkontrollen mot apparatene. Men er man for rask så kommer ikke tv til rett input, eller anlegget går ikke til rett kanal, eller tuneren slår seg enten ikke på eller slår seg av når den skulle vært av og slått seg på... altså; kunne hun bare valg det hun ønsker og stå de 2-3 sekundene det tar for fjernkontrollen å gjøre alt, så funker alt... har hun tid? Neida! Vet hun om det? JAdda! Gjør hun noe med det da? Neida! DRITTFJERNKONTROLL er vel ikke så langt unna... bedre å bruke 1 minutt på å betjene 2-3 fjernkontroller, for ikke å snakk om all tida på å finne dem...
Ja, for all del - help-funksjonen funker fint den, men det nytter jo ikke for når konemor har bruk for den så er det allerede "for sent"Snikkeren skrev:Jeg har en av lillebrødrene til Harmony One, nemlig 525, og er strålendes fornøyd. Har kjøpt sånn til både min søster og til foreldrene mine. Måtte jo såklart programere den for de, men det er jo ikke noe hokus pokus.
Hvis man ikke har tålmodighet/legger fjernkontrollen på bordet når man slår på tingene, så er det jo bare å trykke på Help, og svare på spørsmålene fjernkontrollen stiller.
Og så er det greit å slippe å ha 5 fjernkontroller liggendes og slenge.
Dexter skrev:Ja, for all del - help-funksjonen funker fint den, men det nytter jo ikke for når konemor har bruk for den så er det allerede "for sent"Snikkeren skrev:Jeg har en av lillebrødrene til Harmony One, nemlig 525, og er strålendes fornøyd. Har kjøpt sånn til både min søster og til foreldrene mine. Måtte jo såklart programere den for de, men det er jo ikke noe hokus pokus.
Hvis man ikke har tålmodighet/legger fjernkontrollen på bordet når man slår på tingene, så er det jo bare å trykke på Help, og svare på spørsmålene fjernkontrollen stiller.
Og så er det greit å slippe å ha 5 fjernkontroller liggendes og slenge.
Ser jo muligheten av full avslappelse og nytelse med en sånn gadget ja, trenger bare å bruke en lydkilde som setter LYDKVALITET før utvendig utseende, og de riktige lydspora så er man langt på vei.Globe skrev:Dagens sist benyttede gadget, går under kategorien rengjøring.
Avsluttet oppussing av 2 bad her i heimen rett før jul, og det ene badet ble utstyrt med steamdusj. Valgte modell fra Vikingbad. Vi snakker lukket dusjløsning, tregulv, ledlys i taket, "rainshower" og selvfølgelig fjernkontroll. Med AV-inngang kobles så Iphone/iPod eller andre lydkilder til, styres via panel i dusjen eller da med medfølgende fjernkontroll. Eneste skuffelsen med dusjen er at den ikke ble levert med hverken WLan eller nettverkskontakt![]()
Med sitteplass i dusjen, steam satt på 45 grader og med favorittmusikken i denne miksen, ja så tilhører nå faktisk dusjen gadgetkategoeren "kan ikke lever foruten"..synes faktisk at stemmen min har blitt bedre etter innkjøpet og bruken av denne
![]()
![]()
Har du kjøpt deg delevasker? Sikkert fin til å vaske delene til sykkelen før du monterer de tilbakeGlobe skrev:Dagens sist benyttede gadget, går under kategorien rengjøring.
Avsluttet oppussing av 2 bad her i heimen rett før jul, og det ene badet ble utstyrt med steamdusj. Valgte modell fra Vikingbad. Vi snakker lukket dusjløsning, tregulv, ledlys i taket, "rainshower" og selvfølgelig fjernkontroll. Med AV-inngang kobles så Iphone/iPod eller andre lydkilder til, styres via panel i dusjen eller da med medfølgende fjernkontroll. Eneste skuffelsen med dusjen er at den ikke ble levert med hverken WLan eller nettverkskontakt![]()
Med sitteplass i dusjen, steam satt på 45 grader og med favorittmusikken i denne miksen, ja så tilhører nå faktisk dusjen gadgetkategoeren "kan ikke lever foruten"..synes faktisk at stemmen min har blitt bedre etter innkjøpet og bruken av denne
![]()
![]()
HÆÆ-HÆÆÆ!! Ja der har du det!! Men den burde vel ha vært litt større så kunne han ha trilla inn heile sykkeln!!Bubbu skrev:Har du kjøpt deg delevasker? Sikkert fin til å vaske delene til sykkelen før du monterer de tilbakeGlobe skrev:Dagens sist benyttede gadget, går under kategorien rengjøring.
![]()
![]()
Nei, det rådet skal jeg følge! Takketitakk!MaxTron skrev:Dexter skrev:Ja, for all del - help-funksjonen funker fint den, men det nytter jo ikke for når konemor har bruk for den så er det allerede "for sent"Snikkeren skrev:Jeg har en av lillebrødrene til Harmony One, nemlig 525, og er strålendes fornøyd. Har kjøpt sånn til både min søster og til foreldrene mine. Måtte jo såklart programere den for de, men det er jo ikke noe hokus pokus.
Og så er det greit å slippe å ha 5 fjernkontroller liggendes og slenge.Foreslår at du gjemmer den for ei stund, og i stedet fyller stuebordet med de fjernkontroller du kan oppdrive
![]()
Kanskje den da blir grei å bruke tross alt..?
Farlig råd å gi kanskje..
Spotwalla!! Vist æ bare hadde hørt navnet hadde æ vært sikker på at det hadde vært noe gammelt norrønt som æ ikke hadde hørt omGlobe skrev:Alltid moro når det oppgraderes software som utvider mulighetene med en dingz![]()
Nå er det SpotWalla som oppgraderes. Gjelder dingzen SPOT og andre gps-tracking kombinasjoner (mobil og software).
Oppgraderingen skjer førstkommende mandag!
[img]http://img.skitch.com/20110204-fqqk5w6u ... 84b711.png[/img]
(Klikk på bildet for å lese om oppgraderingen av Spotwalla.com)