Det fortjener en plass her i tråden - helt klart!
Full fyr!werner skrev: Hyggelig å hilse på dere, og håper ikke noe tok fyr
Må vel ut på bannerjakt neste sesong.AJ skrev:Jeg liker bannerbilder!![]()
Om det er få eller flere MCsidister på bildet spiller ingen rolle. Bannerbilder er med på å skape godt fellesskap.
Helt riktig AJ, hun utenfor der er ganske ny på forumet...kommer fra dine breddegrader...første bokstav i forumet er MAJ skrev:Ja, ja... da får vi gjette, da![]()
Lurer på om det ikke er Dragstardama som står siden av rogg, som nr. 2 fra høyre...![]()
De andre aner jeg ikke hvem er...
Maya eller Mive, tenker jeg...rogg skrev: Helt riktig AJ, hun utenfor der er ganske ny på forumet...kommer fra dine breddegrader...første bokstav i forumet er M
De to på venste side kommer fra Sarpsborg er parr...og han har et motorsykkelnavn i nicket...
Strålende!ArcticTiger skrev:Og her har vi det første bildet av det nye MCsiden-Nord banneret, tatt i dag ved Tjeldsundbrua, vi ser Jon Martin fra Harstad, en av MCsidens yngre garde, med snart 9000 km på tellern på sin -12 Honda Varadero 125 de siste 3 mnd! En ekte MC-entusiast![]()
Og her er bilde av ArcticTiger ved Tjeldsundbrua :)ArcticTiger skrev:Og her har vi det første bildet av det nye MCsiden-Nord banneret, tatt i dag ved Tjeldsundbrua, vi ser Jon Martin fra Harstad, en av MCsidens yngre garde, med snart 9000 km på tellern på sin -12 Honda Varadero 125 de siste 3 mnd! En ekte MC-entusiast![]()
Moro og se at du endelig har skjønt at det bare finnes en motorsykkel og tatt den med deg hjem og bruker den på turer hjemme også.ArcticTiger skrev:Og her har vi det første bildet av det nye MCsiden-Nord banneret, tatt i dag ved Tjeldsundbrua, vi ser Jon Martin fra Harstad, en av MCsidens yngre garde, med snart 9000 km på tellern på sin -12 Honda Varadero 125 de siste 3 mnd! En ekte MC-entusiast![]()
Nei det har du jaggu rett iojda skrev:Nå må du vel gni deg en gang til i øya simpson, det er vel ikke så mye hverken varmblodig eller Italiensk med den der![]()