Reimer med fire plastklipsfestepunkter som må kryssfestes på sykkelen om bagen skal brukes på toppboksplata som i mitt tilfelle. Den kan også festes på langs over plata og passasjersalen og kan da festes under salen og strammes til.
Jeg foretrekker å bruke toppboksplata og skal med en gang innrømme at det tok sin tid før jeg fant en festeløsning som jeg ble overbevist om ville holde under selv krevende kjøreforhold med mye svinger og ujevn veibane.
Sammen med korrekt montering med reimene på sykkelen strammes de brede reimene rundt bagen etter at den er pakket slik at bagen strammes optimalt mot festeunderlaget for best mulig stabilitet.
Og ja. dette funker faktisk veldig bra og det er ingen behov for ekstra reimer rundt bagen enn de som allerede er der.
Men greit å ha med i tilfelle den integrerte festeanordningen skulle svikte, noe den aldri har gjort de gangene bagen har vært i bruk på 10 år

Selv synes jeg RevPack ser kompakt og bra ut i forhold til mange andre bagasjeløsninger jeg så på turen. Bla. annen i forhold til denne franskmannen ved Låtefoss, som vel må ha tatt med seg en drøy smule i overkant av ting...

RevPack to-bagløsningen på KTM'en - en stor på drøye 70 liter, mener jeg å huske og en mindre med fire festekroker som er tilpasset fire D-ringer på den store. I tillegg SW-Motech "GS" utvidbar tankveske, maks. ca.23 liter.
Og her hva jeg fikk plass til i RevPack bagene:
Vaude tre-mannstelt, bedre egnet for to og ypperlig for en, Desert Walker sammenleggbar campingsseng, sammenlegg bar høyrygget campingstol, sammenleggbart lerretsbord, termos, kokekar med plass til GoSystem propanbrenner, to teleskopkopper, lite multiverktøy med saks, fungerende (testet, OK) boksåpner mm., toalettmappe med microfiberhåndklær, tannbørste, osv. osv., Sea To Summit komp.bag med klær, lette tøysko, liten tretallereken, dyp liten suppetallerken, trebestikk fra Eagle, Eagle drikkebeger i tre, ditto kafekopp, MCsiden handlebag, Europris regndressen

Så kan mange mene at alternativet er bedre med kun tankveske, evt. liten ryggsekk, lommebok med generøse bank- og kredittkort.
Selv synes jeg er det artig å få til det jeg erfarer som gode pakkløsninger, noe altså RevPack bagene i kombo med SW-Motech tankbagen gjorde til gangs denne gangen.