Skal bli morro å treffe a KawaSonja i Karlstad til sommarn

ArcticTiger skrev:Stemmer det Svein2Og den rene hvite fargen på skinndressen var resultatet av.....30 år med ....ullgenser
![]()
KawaSonja skrev:ArcticTiger skrev:Stemmer det Svein2Og den rene hvite fargen på skinndressen var resultatet av.....30 år med ....ullgenser
![]()
Hallå![]()
Jeg må si jeg gleder meg også, til vi treffes ArticTigerSommer, sol og bare overkropper
![]()
Av med ullgenser og hoppe til sjøss... Det er ingenting som slår ett kveldsbad i natten mulm og mørke- ha ha... Blir stas detta![]()
Kjør pent så lenge og du kan få låne Svein2 når du vil, for her hjemme blir det ikke gjort mye denna sommer'n - da han Svein2 har fått seg en skikkelig sykkel mellom beina
La oss endelig håpe det blir en Tiger 800!! Han har truet med å kjøpe no' anna også, men det blir det vel ikke no' avojda skrev: Men er det den Tiger 800'n han gikk å sikla på?
Hehehe.. Jeg tenkte på det samme, men turte ikke spørre. Tenkte bare at jeg var for ny her, og ikke skjønte/visste alt...ojda skrev:Her har jeg tydligvis gått glipp av noe!![]()
Hva er det som dukker opp mellom beina tiln Svein2 (Detdær hørtes ikke bra ut)![]()
Men er det den Tiger 800'n han gikk å sikla på?
Og der var hun også, gitt! som egentlig burde melde seg inn som medlem her på MCsiden.noMaxTron skrev:Sesongstart?
Tja kan vel kalle det det. Vel 4 mil i går og vel 8 i dag. Bare "råna" rundt i nærområdet.
Og Benken måtte jo besøkes.
[album]2994[/album]
MaxTron skrev:Sesongstart?
Tja kan vel kalle det det. Vel 4 mil i går og vel 8 i dag. Bare "råna" rundt i nærområdet.
[album]2994[/album]
Ho har no vert offer for en "tvangsinnleggelse" venter på mail......AJ skrev:Og der var hun også, gitt! som egentlig burde melde seg inn som medlem her på MCsiden.noMaxTron skrev:Sesongstart?
[album]2994[/album]![]()
Og der var hun på plass, gittMaxTron skrev: Ho har no vert offer for en "tvangsinnleggelse" venter på mail......
I dette tilfellet håper jeg det er skikkelig lystbetontGekko skrev:Takk for velkomsthilsen.
Er ikke alltid like greit å bli TVANGSINNLAGT!...
Mysterion skrev:slutten av mars hørs bra ut...
når er forresten påska i år?
Banditmannen skrev:Når snøen er smelta på terrassen. :[-o<
Når terrassen er vaska og skrubba.![]()
Når terrassen er ferdig beisa.![]()
Når hagemøblene, som står i bua, er satt ut på terrassen. :=D>
Når det er plass til Banditen i bua.(må jo ha tak over den, når den ikke er i bruk!)
Da, og først da, kan jeg hente Banditen i Larvik, og starte sesongen!
Hmm, ja, her ser jeg for meg en Diger Fallgrube for Mc-sesongen din i år BanditmannenGodtvoksen skrev:Banditmannen skrev:Når snøen er smelta på terrassen. :[-o<
Når terrassen er vaska og skrubba.![]()
Når terrassen er ferdig beisa.![]()
Når hagemøblene, som står i bua, er satt ut på terrassen. :=D>
Når det er plass til Banditen i bua.(må jo ha tak over den, når den ikke er i bruk!)
Da, og først da, kan jeg hente Banditen i Larvik, og starte sesongen!
Det er det bare et ord for: SELVDISIPLIN...