Takk for sist ja. Og ikke minst takk for alle gavene jeg fikk til å pynte goldwingen med :-)Twister skrev::-) Hallo og takk for sist!!" :-) Trivelig med dekksparking i garasjen.
Det er jo tydelig at du har PMS... Det var vel en en ledig stol, men du valgte å sitte på salen på VFRèn... Det sier jo sitt..![]()
Nå er jo ikke jeg en dreven sveiser, men som vi snakket om er det jo muligheter for å hjelpe hverandre med litt modifisering av vingen..![]()
Vi sees forhåpentligvis om ikke så lenge![]()
Erik
Pms er per idag et altfor mildt utrykk.. Men vfr'en var deilig å sitte på, og jeg kunne se asfalten foran meg da jeg satt på den! :-) Det hender jeg går ut i garasjen bare for å sitte litt på syklene.. Men gjør ikke alle det? :-P
Vi får ta ting som det passer seg angående modifisering av både det ene og det andre. Jeg vil jo ikke presse meg inn i furtebua di! Men det kan jo hende du trenger hjelp av meg til noe også.. Isåfall er det bare å rope ut :-)
ArcticTiger hadde et flott forslag til hvordan man kan feste uten sveis, og på deler av kåpa kan man jo gjøre det slik. Jeg må bare finne et materiale som er lett og sterkt nok.
Sent from my MB526 using Tapatalk 2