Neida! Har ikke blitt hacket.Crinos skrev:Akkurat dette har vert min tanke i natt også..SuperMorten skrev:Jeg sitter litt og lurer på hva som har skjedd egentlig? Har kontoen til AndreasB blitt hacket?
Jeg har alltid likt innleggene, og synes AndreasB har vært en trivelig type. Innleggene i denne tråden stemmer ikke overens med det inntrykket jeg har hatt til nå... Noe stemmer ikke..
I og med at jeg er nettverksteknikker for en stor ISP har jeg visse fordeler når det gjelder å sette opp sporinger.
Og de siste innleggene har ikke vert i fra samme tilbyder som de aller fleste innleggene i fra AndreasB.
Selvsagt kan dette være jobb/hjemme/nabo/mobil relatert... men har det i bakhodet.
Har bare moderert meg selv tidligere :) er ikke akkurat overly "excited" over enkelte av våre "nye landsmenn". Sperre ikke-vestlig innvandring løser så utrolig mange problemer. Asyl er greit, så lenge det er på et sperret område. Og de skal IKKE ha norsk statsborgerskap, og asylsøknaden må sjekkes minst en gang i måneden for å sjekke om den grunnen de oppga fortsatt er gyldig. Hvis ikke, send dem på hodet og ......(Rumpa høres bare feil ut, uttrykket er "Hue og rævva") ut. Asyl MÅ være midlertidlig.
Og når det gjelder dialekt så irriterer jeg meg over det hver gang jeg ser det, uansett hvor det er.. (Med unntak av når noen snakker selvfølgelig)