OkiSnill Vaffel skrev:Yes den rett over, altså den som tar bildet har den standen i ryggen ...

Håper du får tak i de

OkiSnill Vaffel skrev:Yes den rett over, altså den som tar bildet har den standen i ryggen ...
Jeg vil tror at de som var ansvarlig for Messa har mer kontaktinfo. I tillegg vil jeg tro at de er interessert i at messedeltakerne er seriøse og følger opp henvendelser fra kunder...Snill Vaffel skrev:Yes den rett over, altså den som tar bildet har den standen i ryggen ...
Snill Vaffel skrev:Yes den rett over, altså den som tar bildet har den standen i ryggen ...
CDON er jo en velkjent butikk som det ikkje skal vere noke problem å ha med å gjer ved eventuelle feil, på lik linje med komplett e.lSnill Vaffel skrev:er greit å handle fra butikk hvor jeg kan gå tilake om det er noe trøbbel.
Den som jeg linket til er til begge to :) Skal titte innom tipsene deres, kjenner ikke til dette eller noe annet må vel ha noen til å ta daglig kontroll for megZZR-Tom skrev:Men skal ha scala rider g4 for deg og din mann eller bere deg? Den du linka til virker som den er "team" settet og der følger det med 2 styk. CDON er en knall god butikk som Globe seier og den har eksistert i mangen år, så eg hadde ikkje kvid meg for å handla der når en sparer rundt ca 1200kr, då kan no du ta 1100kr å ta gubben ut på en romantisk aften og fremdeles ha 100kr igjen som backup for sendig av BT enheten i tillfelle noke går gæli med den
Flott at det ordnet seg til det besteSnill Vaffel skrev:Da har jeg fått svar fra Svenskene, de forklarte med at fabrikken hadde sendt de feil headsett og at de hadde tenkt på meg, de kunne få inn riktig om ca 2 uker så kunne jeg få nytt eller heve kjøpet om jeg ønsket det. Hever dette kjøpet så får vi se hvordan det går
Jeg har brukt mye samband med propper i ørene, og "roger-beep" kombinert med VOX er ekstremt plagsomt. Er man litt treg med å snakke, eller bare trekker pusten i en setning, får man denne beep'en rett i øret. Det som også er irriterende er at om jeg som bruker 2 ikke ønsker å høre dine beep, er det ingenting jeg kan gjøre for å hindre dette siden du som bruker 1 kvitterer med avsluttended beep.Dexter skrev:Her er det kommet noe som jeg kanskje må lukte litt på. Er det noen her som har testet dette greiene?
Spesifikasjoner:
• Avstand mellom 2 TRIBE enheter - inntil 6 km
• 8 kanaler standard for Europa
• CTCSS “toner”: standard subaudio toner (for å redusere risiko for konflikt med andre høyttalere)
• Høy - Lav: 2 styrkenivåer for å redusere strømforbruk (Hi-modus - 6 km avstand; Low-modus - 3 km avstand)
• VOX Aktivisering: uten trykking på knapper
• DSP filtre reduserer støy fra omgivelsene
• “Roger-beep” (bekreftelses pip): et pip sendes til alle mottakere når den som snakker er ferdig med å snakke
• Ingen avbrudd av pågående kommunikasjon på grunn av stemmen din eller annen ekstern støy.
• Avstand Bluetooth 10m (standard)
• Normal tilkoblingsprosedyre for Interphone F-serien.
• Kan kobles sammen med alle merker Bluetooth ® headset
Kontanter i en konvolutt....Snill Vaffel skrev:Hørte ikke mere fra de gutta nei, purra på de via mail igjen da de har brukt en uke på i gi meg en retur adresseFikk da spørsmål om de kunne sende kontanter i en konverlutt
![]()
Så fikk jeg mail om de var på forretningsreise og at kun han ene hadde tilgang til personalkassen med norske kontanter så de blir ikke sendt før den 13 AprilSkal prøve å sende dette i oppkrav men tror det er bortkastet men men...
B-U-M-P (bring up my post)Dexter skrev:Er det noen i nærheten av meg her som vil være med å kjøpe Scala Rider G4?
http://cdon.no/elektronikk/cardo_scala_ ... om-8300275" onclick="window.open(this.href);return false;
Det blir noen kroner billigere enn å kjøpe bare 1 alene og jeg har jo ikke bruk for 2...
Første mann til mølla - laup å kjaup!