Det går nok som regel bra, og som du nevner med 10 års garanti så får man nytt om det går i stykker. Personlig bruker jeg aldri momentnøkkel ved oljeskift, men ved siste oljeskift brukte jeg Biltema skrutrekkere og pipesett. Jeg har jobbet på bilverksted i mange år, og selv der brukes det en god del ting fra Biltema.
Men visse ting, som feks en momentnøkkel ville jeg som Joo anbefaler vært litt forsiktig med. Det er et presisjonsverktøy, og i motsetning til om feks en skralle/pipesett går i stykker som jo er ergelig, så kan man virkelig tabbe seg ut hvis momentnøkkelen feiler. Spesielt da hvis den skal brukes av noen som ikke har så mye erfaring med hvor hardt "passe hardt" egentlig er. De er jo ofte ganske lange også, så da blir du sterkere enn du tror!
Ellers handlet jeg forresten masse på MC-Artikler (Welhavens gate) når jeg hadde lett sykkel på det glade 80-tallet, men trodde egentlig bare det var lager de hadde ute i Asker så den butikken var jo kjekt å høre om. Kan da i alle fall gå god for at de er erfarne i gamet, og de fleste andre fra den tiden er borte.