Her er et lite klipp fra min "hentedag" i fjor. Ble kjørt ned til forhandler av min bror (Yamaha Fazer), hjemtur med butikkny MC

[video]http://www.youtube.com/watch?v=NdPlzbq8sAE[/video]
Og ikke veldig lenge før den brått stoppet igjen også.Globe skrev: ..men det gikk heldigvis ikke mange dagene med "vinterlagring" for sesongen tok til for fullt
Essa, bare 3 måneder... det er jo ingen ting. Har "hørt" om verre tilfellerGlobe skrev:St.Hansaften..var det brått slutt ja...eller...en liiiiten pause på 3 mnd.![]()
Får man noen gang for mye effekt da?LordShaft skrev:Jeg er ikke i tvil om at Akra gir best effekt. Men i en sykkel hvor det allerede er sinnsykt med krutt, er jeg faktisk mest opptatt av det estetiske og lyden![]()
Det høres kanskje litt merkelig ut, men ja![]()
Ja har faktisk booket en tur til rudskogen allerede i årEasyRider skrev: Synes du skal gå for den DU synes passer best. Er jo du som skal bruke sykkelen.![]()
Og hvis du hadde planer om å kjøre noen runder på bane med denne, noe som neste er must skal en få "brukt" denne sykkelen litt.
Så får du tenkte på støy. Vet ihverfall rudskogen er ganske så nøye med å teste å sjekke støykrav.
jeg hadde sikkerhetskurset på go-kart banen der når jeg tok lappen. Selv da ble kjøreskole sykklene testet mot støykravene.
Ja regner med at det kommer til å bli en sesong jeg aldri blir å glemmeTBI81 skrev:Har sansen for den rr'en altså. Er vel det råeste og samtidig mest siviliserte jeg noen gang har kjørt. Regner med det blir en knallsesong med kliss ny sånn! Hyl gjerne ut om du er i Haugesundstraktene utpå våren da
Synd. Detta är vad du missade:LordShaft skrev: Nei jeg har ikke fått gleden av å få med meg banedager med Ducati gutta enda. Skulle være med noen fra Desmoklubben i fjor, men måtte i nordsjøen.
Tja, det er jo litt kleint med kun rumpetaske når du har en så flott touRingsykkel.LordShaft skrev:Dæven Youtube er dårlige greier når du sliter med kraftig og ganske akutt PMS!!!![]()
Fått svidd av noen kroner på kortet i dag også, siste innkjøp er en "rumpetaske" jeg kan ha når jeg kjører sykkel. Har en liten ryggsekk jeg har brukt fram til nå, men denne har vært et dårlig alternativ pga pukkel på skinndressen.
Ble en Kriega R3![]()
Satser på at denne tilfredstiler mine behov når der kommer til å kjøre med "bagasje"![]()
Hahaha.... jeg satt faktisk å tenkte på det i stad, hvor lang tid går det før jeg får en slik kommentarDesmo skrev:Og så må du kjøpe deg ny hjelm! Arai-hjelm i italienske farger matcher ikke R1000SS, eller var det S1000RR. Er ikke så inneforstått med disse tyske betegnelsene.
SS i Tyskland er (var) noe helt annetDesmo skrev:Og så må du kjøpe deg ny hjelm! Arai-hjelm i italienske farger matcher ikke R1000SS, eller var det S1000RR. Er ikke så inneforstått med disse tyske betegnelsene.
Har selv en liten ryggsekk jeg har brukt, å kan med trygghet si jeg vet akkurat hva du prater om. Samtidig som at den sitter veldig dårlig med tanke på at jeg har pukkel på skinndressen min. Har heller ikke hoftebelte på den.dag-zzr skrev:Ser veldig grei ut den greia. Har brukt ryggsekk av og til, men den er![]()
å få av og på.
Jeg er også glad i bananer så jeg trur jeg bestiller meg en Kriega.