Hvor mye vil den drevingen utgjør da?
Ja alt går bra her, både med meg og gliset

Jeg har ikke fått testet den på bane enda, men det blir! Å da skal det taes mye bilder

MH434 skrev:Ny Banedag på Rudskogen idag!
Fint vær og masse hyggelige folk... :-)
De nye Power Cup dekka mine sitter noe helt sykt!
Virkelig gøy og kjøre idag
Takk!Tomgsx-r skrev:Det ble bra med Stomp Grip :-)
Det du nevnte i en annen tråd ang frakobling av servomotoren i eksosen, for og få spjeldet åpent. Hvordan går jeg frem på min? Vil Ikke og ødelegge bloggen din, så du kan svare på PM om du vil
Jeg har vært med FMC, Racedays se og Duells(michelin)Moby skrev:MH434 skrev:Ny Banedag på Rudskogen idag!
Fint vær og masse hyggelige folk... :-)
De nye Power Cup dekka mine sitter noe helt sykt!
Virkelig gøy og kjøre idag
Rudskogen ja, nice. Har du vært på banedagene til SeniorMC?
Jeg synest de nyere R- syklene fra Yamaha ikke ser ut i måneskinn. Kawasaki er langt snyggereBjerknez skrev:Bedre sent enn aldri, men gratulerer med ny flott sykkel!![]()
Selv om ikke racing sykler er noe som tilltaler meg nevneverdig så synes jeg allikevel sykkelen du har valgt er en av de aller råeste med tanke på utseende. Kun slått av Yamaha R1 (i mine øyne) :-)å
EDIT:
Se fronten på den Yamaha'en da!!![]()
Litt kul, men fortsatt litt velTomgsx-r skrev:Jeg synest de nyere R- syklene fra Yamaha ikke ser ut i måneskinn. Kawasaki er langt snyggereBjerknez skrev:Bedre sent enn aldri, men gratulerer med ny flott sykkel!![]()
Selv om ikke racing sykler er noe som tilltaler meg nevneverdig så synes jeg allikevel sykkelen du har valgt er en av de aller råeste med tanke på utseende. Kun slått av Yamaha R1 (i mine øyne) :-)å
EDIT:
Se fronten på den Yamaha'en da!!![]()