Tok en halv Hurumrunde idag, dvs ned langs Grimsrudveien til Klokkarstua og over til Sætre.
Langs Grimsrudveien er det nå noen svaner

Denne båten har jeg tatt bilde av før men den gjør seg godt der den ligger rett nord av Hernestangen

Var såvidt nedom Båtstø brygge også

Ellers er det jo altfor altfor mange sideveier som er private og stengt med bom eller skiltet forbudt for kjøretøy.

Fikk lyst til å ta med meg Skaret - Sylling og Vestsideveien i Lier for å gjøre turen litt lenger. Så da kjørte jeg om Sandvika og E16 opp til Sollihøgda.
Flott utsikt til Tyrifjorden og ikke for mye trafikk. Var vel en 3 biler som ble passert og det passet heldigvis sånn at jeg fikk passert de før svinger og ikke etter...
Gjennom Sylling i 50-sonen (som jeg holder) var det plutselig en Volvo som lå som en klegg bak. Vi svingte begge mot Tronstad og rett etter kjørte den forbi uten å ha helt klar sikt i 60-sonen. Den fortsatte i stor fart...
Tok heller et siste bilde der av noen sauer i kveldssola før jeg kjørte videre ned Lier og opp til Liertoppen for å få med gamle Lierbakkene

Og tok også en siste sving nedom Grimsrudveien og Hyggen på veien hjem - flotte svinger som er vanskelig å motstå for en MC entusiast