Det glemte jeg helt og det har du jo helt rett i LordyLordShaft skrev:Det blir ikke natt der oppe på denne tiden av året![]()

Denne turen hadde jeg så absolutt prioritert forran ALT annet

Det glemte jeg helt og det har du jo helt rett i LordyLordShaft skrev:Det blir ikke natt der oppe på denne tiden av året![]()
Tipper du fikk rett siden signalet stoppet opp og da kjørte han gjennom tunellen og ikke til FiskebølBjerknez skrev:Jeg tipper han ikke tar fergen...
Nei.. jeg gjettet faktisk riktig, men for all del. Var jo 50/50 sjanse dette. Ikke ta fra meg dette da. Jeg som aldri pleier å vinne noeDrGreve skrev:Tipper du fikk rett siden signalet stoppet opp og da kjørte han gjennom tunellen og ikke til FiskebølBjerknez skrev:Jeg tipper han ikke tar fergen...
Bjerknez-DrGreve 1-0Bjerknez skrev:Nei.. jeg gjettet faktisk riktig, men for all del. Var jo 50/50 sjanse dette. Ikke ta fra meg dette da. Jeg som aldri pleier å vinne noeDrGreve skrev:Tipper du fikk rett siden signalet stoppet opp og da kjørte han gjennom tunellen og ikke til FiskebølBjerknez skrev:Jeg tipper han ikke tar fergen...
Kanskje han kjører helt til Skjold. Savner kanskje knappeteltetBjerknez skrev:Crap! Da tok jeg feil. Da får vi bare se hvor han ender hen![]()
Håper ikke han velger Bjerkvik hotell. Det er det mest crapy hotellet jeg har ligget på. :-)å
Skal se det, ja!kjellv skrev: Kanskje han kjører helt til Skjold. Savner kanskje knappeteltet