AJ Arena...
Begrepet: Instant coffee får en ny og annerledes vri hvis man setter trakteren under trykk. 

1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
c")
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Er ikke mye å ta seg til for en MCist som meg når sykker'n er trygt vinterlagret og ikke trenger særlig oppfølging slik man ser i garasjene til cheron og Misha...
Eller om man kjører MC på vintertid slik Fidel og Jalmar gjør...
Men jeg ser fram til ny sesong og handler inn nyttige og unyttige ting jeg kanskje har bruk for, bl.a. et trekk/nett til å holde ting på plass og som jeg tror kan bli nyttig, spesielt til å feste ting på GIVI brettet
I mangel av noe annet nyttig å bedrive tiden med gjorde jeg et forsøk for å se om det funket og det tror jeg faktisk det gjør
:

Soveposene er det kanskje like greit å putte i sideveskene, men en liten ryggsekk med klær kan sikkert fint festes til GIVI grinda med det nye trekket.
Lurt kjøpt, sku' je mene...
Eller om man kjører MC på vintertid slik Fidel og Jalmar gjør...
Men jeg ser fram til ny sesong og handler inn nyttige og unyttige ting jeg kanskje har bruk for, bl.a. et trekk/nett til å holde ting på plass og som jeg tror kan bli nyttig, spesielt til å feste ting på GIVI brettet

I mangel av noe annet nyttig å bedrive tiden med gjorde jeg et forsøk for å se om det funket og det tror jeg faktisk det gjør

Soveposene er det kanskje like greit å putte i sideveskene, men en liten ryggsekk med klær kan sikkert fint festes til GIVI grinda med det nye trekket.
Lurt kjøpt, sku' je mene...

Sist redigert av AJ den 05 jan 2009, 19:31, redigert 1 gang totalt.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel

You'll never walk alone
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Joda, selvfølgelig funker detRagnhild skrev:Sånt bagasjenett funker da? Selv om man kanskje ikke bør ha hele Braastadlageret sikret med et sånt nett?

Behøvde ikke vise bilder, men hva har man egentlig en MC-blogg til...

Jo, blant annet for å vise bilder av alt og ingenting...

I tillegg så kan det jo hende at noen får et og annet nyttig tips de ikke har tenkt på tidligere...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Må bare passe på at Braastaden blir dytta inn i riktig snorkepose. Havner den i snorkeposen til fruen, kan den lett bli konfiskert. 

1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
c")
c")
- Bimma
- Motorsykkelen din: BMW F800ST 08-mod.
- Kontakt:
Fint at du minte meg på at jeg må kjøpe et nytt nett AJ. Det gamle har dårlig med strekk igjen i strikken...AJ skrev:Joda, selvfølgelig funker detRagnhild skrev:Sånt bagasjenett funker da? Selv om man kanskje ikke bør ha hele Braastadlageret sikret med et sånt nett?![]()
Behøvde ikke vise bilder, men hva har man egentlig en MC-blogg til...![]()
Jo, blant annet for å vise bilder av alt og ingenting...![]()
I tillegg så kan det jo hende at noen får et og annet nyttig tips de ikke har tenkt på tidligere...

Livet består av øyeblikk - nyt dem !
Tohjuling: BMW F800ST 08-mod.
Kjørelengde 2007: 18.230 km ___ 2008: 24.540 km ___ 2009: 17.300km___2010: 17.889 km
BLOGGEN MIN: mc-tourer.com
Tohjuling: BMW F800ST 08-mod.
Kjørelengde 2007: 18.230 km ___ 2008: 24.540 km ___ 2009: 17.300km___2010: 17.889 km
BLOGGEN MIN: mc-tourer.com
- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Tror helt sikkert jeg kommer til å få mye god nytte av både grinda og nettet
Ser ut til å være solide saker begge to

Ser ut til å være solide saker begge to

- Baron von Waffel
- Motorsykkelen din: §usuki DL1000 Vstrom, Honda Varadero 125
- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Ragnhild skrev:Ja, du trenger jo nettet for å holde kosedyret på plass på grinda
Joda, mange bruksområder, skjønner jeg...Baron von Waffel skrev:Og om vinteren kan du jo bruke nettet som hårnett. Det gjelder å finne alternativ utnyttelse for det meste.