Absolutt noe å vurdere seriøst, dette...
Her har det skjedd ting mens jeg har vært borte!Kjitta8648 skrev:Her er noen bilder:
:)
Det hadde vel TDM'en fått også, men hussjefen har sagt nei...Kjitta8648 skrev:Hadde meg en liten tur med rex'en i går, da cabben fikk montert nytt taksameter-utstyr. Det var en jævla kald fornøyelse. Nydelig kaldt vær med tørre veier og islagte pytter. Det er snart tid for vinterlagring og i år skal rex'en få hedersplassen i stuen.
Jeg parkerte Ace i kjelleren uten å spørre............ Nå er det litt sent å flytte hanAJ skrev:Det hadde vel TDM'en fått også, men hussjefen har sagt nei...Kjitta8648 skrev:Hadde meg en liten tur med rex'en i går, da cabben fikk montert nytt taksameter-utstyr. Det var en jævla kald fornøyelse. Nydelig kaldt vær med tørre veier og islagte pytter. Det er snart tid for vinterlagring og i år skal rex'en få hedersplassen i stuen.![]()
Så da blir det til at den blir stående i kald garasje - for første gang... Men det går nok bra.
cheron skrev:og fotballkanalene mine
Men...Kjitta8648 skrev:Ja, Ami Winehouse har nyst her i Bergen også. :)
Taxi'n mener du vel..AJ skrev:Men...Kjitta8648 skrev:Ja, Ami Winehouse har nyst her i Bergen også. :)... er ikke hun på rehab
![]()
Eller var det det hun ikke ville...![]()
![]()
En annen ting; finner du bilen din i snøkaoset, Kjitta