Det blir nok et roligere mc-år for mitt vedkommende i 2009. Skal fortsette utforskingen av Norge og Sverige. Resten av Europa får være i fred for meg.

Kan fort hende at jeg slenger med med på en tur, om det er mulig...Jalmar skrev: Det blir nok et roligere mc-år for mitt vedkommende i 2009. Skal fortsette utforskingen av Norge og Sverige. Resten av Europa får være i fred for meg.
Bra jobba Jalmar. Ligger laaaaangt på etterskudd her. Du har gjort en kjempejobb så langt...!Jalmar skrev:Jeg sitter og pusler med hjemmesia. Har fått ferdig indeksen for turreferatene 2008. Nå mangler bare å skrive resten av referatene. Det er ganske mye jobb. Bilder skal sorteres og lastes opp, kart skal lages og referatet skrives. Men det er en artig jobb.
Jeg også....? O:)AJ skrev:Kan fort hende at jeg slenger med med på en tur, om det er mulig...Jalmar skrev: Det blir nok et roligere mc-år for mitt vedkommende i 2009. Skal fortsette utforskingen av Norge og Sverige. Resten av Europa får være i fred for meg.
Og jeg tror jeg skal få med meg den ubetalelige filmen om Forrest Gump enda en gang!Ragnhild skrev:Takk :)
Da har jeg litt å kose meg med til Trond Viggo
Hender jo at vi finner noen gjenglemte gjester under bordene ja og da har vi en avtale med en som har et par piratdrosjer han leverer dem pent hjem for deres siste slant hender at han tømmer kredittkortet til sine mer bortreiste kunder men han er i hovedsak en grei kar bare du har kontanter nok blir han enig om det mesteMisha skrev:Beklager, jeg var visst litt uklar; soper du opp restene av meg og dumper dem på trappen hjemme? :skål
Alternativet er nattbussen, og det er rene skjære ape-sirkuset