Ærlig talt, no kjenn eg at eg bi kokforbainna her.. Greit nok at trådeier/starter er skuffet over reaskjonen, eller hva han hva han måtte være skuffet over.. Greit nok at andre medlemmer svarer trådeier som en respons på utbruddet, men at forumeier kommer med slike nedlatende kommentarer er faktisk lavmål. Han er moderator og skal være objektiv og ikke kaste dritt rundt seg slik han gjør.AJ skrev:Alvorlig talt; hvor interessant er det å kommentere montering av ekstralys?
Flott at folk beskriver hvordan dette gjøres og hvilke løsninger de kommer opp med. Men å forvente "stående ovasjoner" av noe så trivielt er vel å forvente en smule for mye?
Jompa skrev: Trivielle ting ?
Denne bloggen handla nesten utelukkende om mc, hverken mat, gps, kamera eller noe annet spennende.
Like godt å legge den ned.
Har selv vurdert å gjøre det samme, det er jo ganske meningsløst å skrive "dagbok" for villt fremmede folk,
Særlig om responsen til tider er lav.
Dessuten, så finner jeg det langt mer interessant hvordan han kobler lys og hvordan eventuelt monterer disse, enn hva forumeieren spiser til middag.
Jeg har skrevet det før og gjentar det igjen, forumeieren fremstår gang på gang som en overlegen blei som har en slik nedlatende tone, at det faktisk er til tider er irriterende. At jeg ikke uttrykker det hele tiden er at på tross av denne bleien, så finnes det mange medlemmer og mange tråder jeg finner interessant....
Jeg gidder ikke sjekke men kan denne nedlatende tonen komme av at trådeier har meldt seg inn i det "andre" forumet? I såfall er det enda mer skremmende.
Så hvis han ikke tåler å høre min mening, så får han pinadø kaste meg ut.. Og jeg er IKKE aktiv på det "andre" forumet, bare så det er nevnt.