Den så smart ut og vil tro er noe flere kommer til å kjøpeOrion skrev:Smatree Gooseneck Clamp for rask montering av Gopro på autovern, veiskilt og uendelige kameravinkler på egen MC.![]()

Den så smart ut og vil tro er noe flere kommer til å kjøpeOrion skrev:Smatree Gooseneck Clamp for rask montering av Gopro på autovern, veiskilt og uendelige kameravinkler på egen MC.![]()
Stor fan av RJ sine videoer på youtube. Fant ut han brukte H2n, og var godt fornøyd. Så gadd ikke finne opp kruttet på nytt. :-) Hadde selvsagt gjort seg med en mindre opptaker, men siden jeg fikk en god magefølelse for denne var valget enkelt.Bjerknez skrev:Til å begynne med så klinte jeg til å kjøpte meg Roland R-26 lydopptakeren og jeg fant ut at til bruket mitt (ta opp eksoslyd fra sykkelen) så var Zoom H1 minst like bra. For å utnytte dyrere mikrofoner fullt ut så bær man befinne seg i lokaler egnet for lydinnspilling etc. og eller ha behov for flere funksjoner etc. Dessuten så er Zoom H1 mye mindre i størrelse.
Men for all del... mikrofonen er sikkert bra den
Magefølelse kan være kostbartOrion skrev:Stor fan av RJ sine videoer på youtube. Fant ut han brukte H2n, og var godt fornøyd. Så gadd ikke finne opp kruttet på nytt. :-) Hadde selvsagt gjort seg med en mindre opptaker, men siden jeg fikk en god magefølelse for denne var valget enkelt.Bjerknez skrev:Til å begynne med så klinte jeg til å kjøpte meg Roland R-26 lydopptakeren og jeg fant ut at til bruket mitt (ta opp eksoslyd fra sykkelen) så var Zoom H1 minst like bra. For å utnytte dyrere mikrofoner fullt ut så bær man befinne seg i lokaler egnet for lydinnspilling etc. og eller ha behov for flere funksjoner etc. Dessuten så er Zoom H1 mye mindre i størrelse.
Men for all del... mikrofonen er sikkert bra den
[video]https://www.youtube.com/watch?feature=p ... COlC8dmeeY[/video]
Hva kostet herligheten og hvor kjøpte du den?Orion skrev:Zoom H2n lydopptaker.
Teste den på MSX'en te helga dersom været er OK. Kjøpte tilbehørspakka også. Blei for jalla med den rosa skumgummien fra jobb. Vil ikke folk skal tro jeg drar opp en fleshlight hver gang jeg roter i sekken.![]()
Zoom H2n - Billigste jeg fant var 1186,- hos Coolshop. https://no.coolshop.com/produkt/zoom-h2 ... der/AS5VR3LordShaft skrev:Hva kostet herligheten og hvor kjøpte du den?
Note 4
Har forstått han bruker H2n under kjøring, men bytter til lydkilde fra goproen/contouren i små hastigheter. Lest om det på en del kommentarer under youtube-videoene, i tillegg til under 6. spørsmålet i FAQ'en på hjemmesida hans: http://reel.tv/#!faq/Snikendeugle skrev:Bruker ikke RJ Gopro mikrofonen med vindfilter for det meste?
H2N er veldig fin den,, men det er fare for at det kan bli litt hassle med så stor opptaker. Kompisen min peiset på med H4N på tur i fjor. Den passet heldigvis under salen på sykkelen :)
Bruker selv H1 iæog er ganske fornøyd med den. Kvaliteten er det ikke noe å si på, da det som produserer "ulyd" som regel er på grunn av dårlig plassering.
Jeg endte opp med å ha den i siden på tankbaggen min med ok resultat selvom lyden blir litt innestengt til tider.
Tro meg. Hvis hovedmålet er å ta opp eksoslyd fra sykkelen så vil du ikke høre forskjell på disseOrion skrev:Også verdt å nevne at jeg sjekket H1 opp mot H2n før jeg bestilte.
Med bra anlegg kan du høre en liten dybdeforskjell i bassen. Det utgjør trolig ikke stor forskjell på youtube, men likevel.![]()
[video]https://www.youtube.com/watch?v=J61cLwIGg4w[/video]
Det må vel holde?? Gratulerer (både far og frøken)!JohnnyTh skrev:Jeg har vist sagt ja til å kjøpe en MT-125. Så langt bare pr tekstmelding.
Takk for det. Blir mye moro dette tror jeg.norse900 skrev:Det må vel holde?? Gratulerer (både far og frøken)!JohnnyTh skrev:Jeg har vist sagt ja til å kjøpe en MT-125. Så langt bare pr tekstmelding.
(Må passe meg når jeg tar turen ned på hytta nå, kanskje??)![]()
Du er bergenser ja? Haha... Friele er ålreit kaffe det, for all del! Heia Brann... Hehe... Er glad i Bergen jeg altså, bodd der i et år. Men litt rare er dere :-)LordShaft skrev:To poser kaffe, Friele må du vite...
En baguette og to vafler her. Den ene vaflen ble donert til en kollega.LordShaft skrev:To poser kaffe, Friele må du vite... En Jarlsberg, et brød og 2 liter melk.
Note 4
Du får si ifra en gang så kan vi ta en cola eller noe :)norse900 skrev:Mellom Lyngdal og Farsund, men jeg svinger ofte av før og tar turen rundt Lista-landet. Må kjenne at det er vær...