Er det veldig langt mellom bensinstasjonene på denne ruten?
Noe man burde stoppe å se? :)

Tror også at du ikke kan ha noen stor tankbag på en R3. Men har du sett på sportbagen til Yamaha? Den er 5/9L, og er utrolig praktisk til småting som bør være lett tilgjengelig.Sopranoo skrev:Blev E18 ned til etter drammen en plass, så ut på 32 mot skien:) Deretter på E18 igjen! 32an va jo en suksess, nesten ikke trafikk, å nydelig asfalt!
Kriega! Ja har vurdert det selv! Blir nok innhandling av 1 US20 etterhvert! Sliter med å finne en forhandler som selger.
Synes tanken er ganske høy på R3en, så alt av tankvesker synes jeg ser ut som tårn på sykkeln. Skal droppe tankveske selv å heller gå får en bra tailbag. :) Si ifra hvis du finner en tankbag som er passende! :-)å
Jeg kjører med pinlock. Syns det er genialt. Merker så klart at den er der. Men det hindrer ikke noe utsyn syns jeg.Sopranoo skrev:Kjører dere med Pinlock? Har ett liggende til Shoei Gt hjemen. Har nå prøvd å sette det på, men får det ikke like skarpt som med uten.
Kan det anbefalles å kjøre med pinlock?
Her er et utdrag av garantiviklårene http://www.yamaha-motor.eu/no/tjenester ... SupersportSopranoo skrev:God Søndag! Tenkt å bytte Olje på sykkeln, da det er på tide jfr Instruksjonsbok. Displayen på sykkeln indikerer også oljeskift.
Sykkel er nesten ny å har 5år igjen av garantien. Mister jeg garantien hvis jeg skifter olje selv?
Mulig å skifte selv for å så få det godkjent av en merkeforhandler?
Hvordan er egentligt praksisen på dette?
Vil jo også få bort påminnelsen om oljeskift på displayen.
Gratulerer med salget!Sopranoo skrev:Da var sykkelen solgt. Min første sykkel er histore.... Litt kjedelig, da det var vansklig å ikke like den.
Nå er spørsmålet. Hva blir neste sykkel?
Blir overgang fra A2-A nå i vår :). Så nå kan man vrake å velge i alt av sykkler! :)
Er litt gira på en okey touring sykkel, med sportslige egenskaper!
Eventuellt noe som man kanskje kan kjøre litt på grusveier? Noen forslag?