
Stygge motorsykkler
- Kawagutten
- Innlegg: 2902
- Registrert: 04 jul 2011, 01:18
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
- Bosted: Vestfold
Re: Stygge motorsykkler
Denne Gixxern er vel hærlig
kjenner han som har den men kommer nok ikke til å spørre om å få prøvekjøre den hehe

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
- Jompa
- Innlegg: 7211
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Bosted: Alta
Re: Stygge motorsykkler
Den burde du prøvekjøre, sånn at du også skjønner hva det er snakk om når det pverlegne draget i en firer av og til blir nevnt. Og enda har æ ikke sagt et pip om lyden.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- Kawagutten
- Innlegg: 2902
- Registrert: 04 jul 2011, 01:18
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
- Bosted: Vestfold
Re: Stygge motorsykkler
Etter å ha kjørt ZX12R med over 200hk så er den vel bare moped som det meste annetJompa skrev:Den burde du prøvekjøre, sånn at du også skjønner hva det er snakk om når det pverlegne draget i en firer av og til blir nevnt. Og enda har æ ikke sagt et pip om lyden.

X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
- Jompa
- Innlegg: 7211
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Bosted: Alta
Re: Stygge motorsykkler
Hmm, hmm.Kawagutten skrev:Etter å ha kjørt ZX12R med over 200hk så er den vel bare moped som det meste annetJompa skrev:Den burde du prøvekjøre, sånn at du også skjønner hva det er snakk om når det pverlegne draget i en firer av og til blir nevnt. Og enda har æ ikke sagt et pip om lyden.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- DrGreve
- Innlegg: 2304
- Registrert: 31 aug 2012, 01:50
- Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
- Bosted: Helgeland
Re: Stygge motorsykkler
Dette er hentet fra en som eier en RC30 og ønsket å modifisere baksving og felg på den. Han syns Ducati sin felg var tiltalende og begynte å måle for å se om den kunne passe og hvor mye jobb det ville bli med å få den tilpasset. Det viste seg at den var bortimot bolt on. Han skrev dette etter jobben:simpson skrev:Det er bare du som sier at Tamburini hentet inspirasjonen fra Honda, det er ikke noe Honda, Ducati eller noen andre har kommet med.DrGreve skrev:Da har du neppe sett NR750 1992-mod som Ducati hentet inpirasjonen fra :)Snikendeugle skrev:Eneste gamle sykkelen som er verdt en hyllest på design:
Ducati 748 SP (ja, den gule!)
En annen ting, de er ikke så jævla like heller.
Synes dagens R sykler ligner mer på hverandre enn NR 750 og Ducati.
Interestingly, the pins fit exactly into the Ducati-rim - from all dimensions also by the bolt-circle. Obvouisly, after the expiry of the Honda-ELF-patents, the Italians had some closer looks to the RC30 mono-arm-swing when constructing their 916... :)
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)
Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

- Moby
- Innlegg: 330
- Registrert: 27 jul 2012, 00:18
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX-R 1000 L3
- Bosted: Akershus
Re: Stygge motorsykkler
RC30 ble jo nevnt her, jeg måtte ta et bilde når jeg så den mc-messa forrige helg

For å nevne noen litt nyere sykler så syns ikke jeg nye H2 er direkte pen.

Jeg syns Honda burde komme med en ny snute til Fireblade'n. Hele sykkelen virker litt stuttjukk egentlig det gjør nå R1 også. Veldig stilig sykkel ellers.


For å nevne noen litt nyere sykler så syns ikke jeg nye H2 er direkte pen.

Jeg syns Honda burde komme med en ny snute til Fireblade'n. Hele sykkelen virker litt stuttjukk egentlig det gjør nå R1 også. Veldig stilig sykkel ellers.

There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers