Monstr skrev:Lekker sykkel dette altså!
Blir bra med Tail Tidy ja. Den originale braketten er jo ikke det vakreste menneskeheten har sett
Svigefar har tail tidy fra R&G på sin Speed Triple. Sammen med Arroweksosen hevet det utseendet 10 ganger på en allerede vakker sykkel! :-)
Du har rett. Den orginale skiltbraketten/stativet er ikke spesielt vakker/kul. Heldigvis skal TailTidy hentes på posten i morgen
Angående eksosanlegg så savner jeg dypere og grommere lyd, men praktisk å ikke ha for støyende eksos her jeg bor nå. (innerst i borettslag)
Hadde selvfølgelig løftet utseende mange hakk, men det får vente til neste sesong :-)
Olav K skrev:Flott sykkel du har, og når du får bort det tilhengerfestet bak der, blir det en enda mer estetisk nytelse.
Bare vær obs på at hele bakenden samt ryggen din og evt bagasje vil bli gørmøkkete når veien blir våte.
Litt irriterende men vel verd det, når du ser sykkelen din fra avstand

Takk for det, den har jo ganske mange likhetstrekk med storebror Speed Triple. Liker veldig godt svingarmen på din og "under setet eksos"
Bjerknez skrev:Street Triple R er faktisk en fantastisk flott sykkel på alle måter. Faktisk så likte jeg den rødfargen litt også, selv om jeg ikke er noen fan av røde sykler.
Nesten så jeg får litt lyst til å prøvekjøre en fullblods Street Triple igjen,mkun for mimringens skyld.

Jeg er fortsatt veldig fornøyd med Street Triplen min etter 11400km med laveffekt. Gleder meg veldig til august neste år, da blir det dobbelt så mye krefter :-) Da kan du sikkert få teste den igjen, blir ikke helt Street Triple R, men ikke langt unna
Ang. fargen så liker jeg den mer og mer, spesielt når sola ikke skinner direkte på lakken, for da blir den skikkelig mørk rød. Rød er heller ikke min favorittfarge på sykkel, men den skiller seg litt ut fra alt det svarte som triller rundt