Da er det bare å kose seg resten av sesongen.

Kjør pent, mulig vi ses på øyern rundt turen?

Har du dårlig erfaring AT?ArcticTiger skrev:Det er fint på Vestlandet, men ta med deg KaffiSnikkeren skrev:
Skulle du få lyst på en langtur til vestlandet er det bare å si ifra, så skal jeg sette på kaffi.for sikkerhets skyld
Wow, fantastisk og veldig hyggeligGeir skrev:Når det først er 3-4 sider med gratulasjoner her så skader det vel ikke med en til. Gratulerer! :=D>
Idag er det et nydelig vær for en liten mc-tur.Carpa skrev:Wow, fantastisk og veldig hyggeligGeir skrev:Når det først er 3-4 sider med gratulasjoner her så skader det vel ikke med en til. Gratulerer! :=D>![]()
Takk igjen, alle sammen.![]()
Nå skal jeg gjøre litt skolearbeid og så skal jeg ut på min aller første tur uten påheng![]()
Vet ikke helt hvor ferden skal gå annet enn at jeg gjerne vil prøve noe annet enn Hurumlandet rundt for den har jeg kjørt nok i det siste.
tor2502 skrev:Å ja det glemte jeg......... Kjører du forbi tusenfryd må du bare gi lyd så skal jeg diske opp med litt kaffe.
Det kan nok være lurt å holde seg unna NE........Carpa skrev:Jepp, været er helt topp![]()
Tror kanskje jeg holder meg unna Nedre Eiker da![]()
http://dt.no/nyheter/padletur-pa-gangveien-1.7903641
Min lille hjelper det vet du, også kan det ha noe å gjøre med at det er en Kawasaki, ikke en Suzuki....ojda skrev:Jøss! Har mopeden fått Moderatorstatus også nåCarpa skrev:Lurer på om jeg må legge inn en programsnutt på forumet som automagisk oversetter Bandit til. ER-6f jegBjønnavind skrev:Gratulere masse Carpa!! Endelig er du fri til å lufte Banditen akkurat når det passer deg best! :-D
Tæppatå'k!
Men ellers, takk skal du ha
Gratulerer så mye med det lille rosa "barnet" (det tok jo ett svangerskap så...Carpa skrev:Jeg ser at det er nøyaktig 9 mnd og 3 dager siden jeg bestemte meg for å ta MC lappen og meldte meg inn på forumet
Helt herlig kjørevær.tor2502 skrev:Flotte bilder, ja idag var det virkelig flott vær for en sykkeltur.
busatrond har bla filmet litt med hjelmkamera, geopro2 kan bla settes på hjelmen tror jeg.Carpa skrev:Helt herlig kjørevær.tor2502 skrev:Flotte bilder, ja idag var det virkelig flott vær for en sykkeltur.
Satt og tenkte da jeg kjørte, og så all den flotte naturen, at man skulle hatt en videokamera som fanget opp det øynene ser. For noen fine filmer man hadde fått da
Ja men det blir ikke helt det samme som å se med egne øyne, inni hjelmen :-)tor2502 skrev:busatrond har bla filmet litt med hjelmkamera, geopro2 kan bla settes på hjelmen tror jeg.Carpa skrev:Helt herlig kjørevær.tor2502 skrev:Flotte bilder, ja idag var det virkelig flott vær for en sykkeltur.
Satt og tenkte da jeg kjørte, og så all den flotte naturen, at man skulle hatt en videokamera som fanget opp det øynene ser. For noen fine filmer man hadde fått da
Dette lignet på utkjøringen fra Bergerveien?RuneMC skrev:
Ok, jeg trodde først det var den samme veien du pratet om, men den var jo så gjenngrodd på kartet så da trodde jeg det var en annen veiRuneMC skrev:Nei, veien eksisterer ikke på kartet. Var en gjengrodd skogsvei (jfr Google maps) og ble etablert ifjor tror jeg. Går bare 50m innover og så er det grusplass med stabler av tømmer. Klikk på linken, så ser du nøyaktig hvor det er.
Sånn er det når du kommer når jeg er på vei til flyplassen for å reise til syden.ArcticTiger skrev:Det er fint på Vestlandet, men ta med deg KaffiSnikkeren skrev:
Skulle du få lyst på en langtur til vestlandet er det bare å si ifra, så skal jeg sette på kaffi.for sikkerhets skyld
Skal si ifra i litt god tid jeg da, så du rekker å avbestille eventuelle flybilletterSnikkeren skrev:Sånn er det når du kommer når jeg er på vei til flyplassen for å reise til syden.ArcticTiger skrev:Det er fint på Vestlandet, men ta med deg KaffiSnikkeren skrev: