Hounds skrev:Hahahha. Så ike detSå redda det inn med å edite det
![]()

Luringen...

Hounds skrev:Hahahha. Så ike detSå redda det inn med å edite det
![]()
Ikke så langt unna i luftlinje - men noen meter lengre langs veien....ZZR-Erling skrev:Livingo?
Hounds skrev:fin sykkelWikingTnT skrev:TT-IOM
Punt dal Gall demningen.WikingTnT skrev:Ok, litt mer å gå på....nord for Livigno - demning , alpepass...![]()
Vi er nok i Østerrike men fremdeles en drøy 2 timers marsj fra Engadiner - NordVest`ishBjerknez skrev:Jeg tror det er på grensen til Østerike ved Engadiner Kraftwerke?
Mulig jeg dro til litt hardt jaJohnnyTh skrev:Ingen skal si at vanskelighetsgraden er for lett. 2 timer nord for Punt de Gal... Er jo nesten i Tyskland igjen da. Jeg var i Livignio i 2014 og kom nordfra over en masse alpepass, men disse fjellene ligner på det aller meste andre fjell jeg så.
Ok...ok - point taken - stedet er Silvretta hochpasse og neste gang tar jeg bilde av NidarosdomenJohnnyTh skrev:Jeg husker ikke noen demning ved Stelvio passet og Stelvio passet ligger vel også øst for Livignio ikke nord.
Helt ærlig så synes jeg slike bilder blir litt for dumt. Blir nesten som å stoppe et sted å ta bilde av et bjørketre og spørre hvor er jeg nå. Dette bildet her klarer man ikke å finn ut av med mindre man har stått på nøyaktig samme parkeringsplassen og sett i samme rettningen.
Kanskje en mellomting :) Utenlandsturer synes jeg nå gjerne vi må bruke bilder fra. Men bør kanskje være litt mer gjenkjennelige landemerker :)WikingTnT skrev:Ok...ok - point taken - stedet er Silvretta hochpasse og neste gang tar jeg bilde av NidarosdomenJohnnyTh skrev:Jeg husker ikke noen demning ved Stelvio passet og Stelvio passet ligger vel også øst for Livignio ikke nord.
Helt ærlig så synes jeg slike bilder blir litt for dumt. Blir nesten som å stoppe et sted å ta bilde av et bjørketre og spørre hvor er jeg nå. Dette bildet her klarer man ikke å finn ut av med mindre man har stått på nøyaktig samme parkeringsplassen og sett i samme rettningen.![]()
Ballen over til deg
Jeg også. Oppfatter det slik at JohnnyTh er utfordret til å legge ut neste oppgave?ZZR-Erling skrev:Venter på neste...
Poenget går til BJERKNEZ. Rotenbur ob der Tauber (byen som skuer utover elven Tauber)Bjerknez skrev:Rothenburg, Tyskland?