De veiene jeg kjørte skal definitivt oppsøkes igjen.
Hele fjellområdet mellom Setesdal og Lysebotn var helt sinnsykt. Hele Sirdalen nedover, strekningen Lyngdal-Spangereid og strekningen Gjerstad-Skien i går var med på å gjøre dette til en helt vanvittig fin tur. Jeg har aldri kjørt i de fleste av disse områdene før og jeg likte godt å «oppdage» disse selv, se på kartet og gi det et forsøk. Veldig veldig gøy.
Natt 1 endte på hytte, da jeg ikke fant noe sted å campe med hammock. Jeg forsøkte to steder, men måtte gi tapt for myggen. Jeg har så mange myggstikk nå, som klør og irriterer. Det er overalt der myggen kunne komme til. Rundt nakken og i ansiktet, bak og inni ørene, rundt håndledd, fingre og ankler. Altså, det er det villeste jeg har vært med på. Var som sagt ikke en tur for å imponere noen, men for at jeg skulle kose meg noen dager. Og det fikk jeg gjort!
Heldigvis har jeg et veldig godt forhold til min samboer, mine barn og min svigerfamilie. Skjønner at det var morsomt å tulle med det, men vi har vært i en småbarnsboble de siste fire årene, så å si aldri tid alene til å gå ut eller finne på noen ting. Vi har ingen familie i Oslo som kan passe barna for oss. Så da sjansen bydde seg til en kveld ute i Risør med god mat og øl, hadde jeg ikke lyst til noe annet faktisk! Det var ingen venninner eller hva du enn insinuerer, bare topp stemning. Vi har vært sammen i 10 år nå, og vi gifter oss faktisk om to måneder

Fortsatt god sommer til alle, det kommer en video fra turen om ikke lenge!