I går nådde ubekreftede rykter mine nyvaskede ører at Cheron har gode dager. Det lurte jeg så fælt på at KabulKareten ble lastet opp med Haus Gestapo og Diskanthøytaleren for å sjekke det opp. Sjokkerende ting skjer i Hijol

Cheron lå under en bil og bannet og skrek etter å ha kjøpt Transit reservedeler av AJ. Det regnet og blåste men Hijolingen la med beina ute i regnet og koste seg mens han drakk svære mengder. Er det no rart mannen er gal ? Ånkli særriøst, sånt burde han forholde seg for god til. Alle vet jo at det er lettere å få drivakseler fra en Transit til å passe på en Transporter etter litt inntak av øl. Det er da de ånkli gode tekniske løsningene kommer
HG ristet på hodet lett rystet over slik mangel på fornuft og sunt bondevett. Så da sendte hun ut Diskanthøytaleren for å inspisere parkanlegget. Det gikk ikke bra da Diskanthøytaleren plutselig fikk se katta hans. Den var sikkert tjukk og trengte trim uansett

Katta mangler skikkelig disiplin, det går da ikke an å stikke av fra propagandasendingene til Diskanthøytaleren på den måten ? Bikkjekreket ble skikkelig deprimert.
Jeg tenker Cherons Haus Gestapo var passe fornøyd når hun dukket opp og fant sin gemal ferdig oppdradd og passe grønnsak i sofaen.

Sånn går det når Hans ikke dukker opp på Jern Mopeden til tiden.