No vet jeg ihvertfall at det ikke er noe problem å legge den såppass langt ned, så da tar jeg vel nedi en gang i ny og ne fremover.
Du trenger vel ikke å kjøpe nye fothvilere gjør du? Går ikke det an å bare kjøpe skrapepinnen?
Høres betryggende ut at du ikke legger opp til "skrap"kjøring på vei. Ikke minst med tanke på pre-høstturen...Globe skrev:Helt klart forskjell på vei og bane! Har ikke vært i nærheten av å skarpe på vei, og vil nok ikke legge opp til det heller.
Joda pinnen lar seg sikkert kjøpe løst.
Eller en TDM med "ducatisk" gromlyd...Snikkeren skrev:Høres ut som du trenger en Ducati.
Du er nå helt sikker på at du ikke kunne ha lagt den bare litt lenger ned...Globe skrev: Nå har jeg fått lagt TDM'n ned så mye som den sykkelen fysisk kan legges ned...
Nei, NÅ er du Virkeliig på feil villspor AJAJ skrev:Eller en TDM med "ducatisk" gromlyd...Snikkeren skrev:Høres ut som du trenger en Ducati.![]()
Jo'a... jeg vet. Litt ute å kjøre, men ikke så forferdelig galt likevel...ArcticTiger skrev:Nei, NÅ er du Virkeliig på feil villspor AJAJ skrev:Eller en TDM med "ducatisk" gromlyd...Snikkeren skrev:Høres ut som du trenger en Ducati.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Monster eller Streetfighter står på ønskelisten av den slags sykler..Snikkeren skrev:Høres ut som du trenger en Ducati.
Nei, ingen velt. Et par sykler som kjørte ut i sanddyna, litt plastskader, litt såret stolthet, men ingen fysiske personskader.Godtvoksen skrev:Du er nå helt sikker på at du ikke kunne ha lagt den bare litt lenger ned...Globe skrev: Nå har jeg fått lagt TDM'n ned så mye som den sykkelen fysisk kan legges ned...![]()
Var det noen av dere som la sykkelen så langt ned at det ble velt ol. ?
Så sant som det er sagt.Sprint skrev:Husk Globe det er to kategorier angående velt.De som har velta og de som skal.,men surt likevell
Nei, de kneggerGlobe skrev:for menn fniser jo ikke!!