Ble skidplate fra flatland racing i dag. Sammen med et par chinaspeil.
Da gjenstår bare radiatobeskyttelse, så tenker jeg at Huskyen er klar til sesongen.
Husky? Er det ikke en ktm da? Drittøff skidplate! Kurant sveisetRoyal skrev:
Da gjenstår bare radiatobeskyttelse, så tenker jeg at Huskyen er klar til sesongen.
Husqvarna 701 er egentlig en KTM 690 SMC med annen svingarm og tank (Og litt annet pynt).Juicebox skrev:Husky? Er det ikke en ktm da? Drittøff skidplate! Kurant sveisetRoyal skrev:
Ja det vet jeg jo:) Men det står jo ktm og lc4 på oljetanken?Royal skrev:Husqvarna 701 er egentlig en KTM 690 SMC med annen svingarm og tank (Og litt annet pynt).Juicebox skrev:Husky? Er det ikke en ktm da? Drittøff skidplate! Kurant sveisetRoyal skrev:
Mye deler av KTM'en går overrens.
Stock photoJuicebox skrev:Ja det vet jeg jo:) Men det står jo ktm og lc4 på oljetanken?Royal skrev:Husqvarna 701 er egentlig en KTM 690 SMC med annen svingarm og tank (Og litt annet pynt).Juicebox skrev:Husky? Er det ikke en ktm da? Drittøff skidplate! Kurant sveisetRoyal skrev:
Mye deler av KTM'en går overrens.
At den står i stil med KTM'en skal jeg ikke underslå var en vesentlig grunn til at kjøpefingeren aksjonerte...kvase. skrev: Men den står i stil til KTM din som en Trøst -
Så flott ut den
Måtte krype til korset, kan man kanskje si, og kjøpte den i England. Ingen tilsvarende tilbud på samme hjelm her i landet, så vidt jeg har funnet ut.Juicebox skrev:Den var jo dritkul! Hvor mye fikk du den for?
Regner med det, jaJuicebox skrev:For en pris! Kler sykkelen din veldig bra også!
Meget pent! Denne vil jeg tro kler XSRen veldig godtSkogstrollet skrev:Er vanskelig sånn i vintertider ja... Ser mye på utstyr som jeg muligens kan trenge til neste sesong![]()
Foreløpig har jeg klart å styre unna de fleste kjøpsimpulsene, men det ble et par skinnbukser fra Dainese (Pony C2 Lady) nylig, så nå har jeg noe å bruke sammen med skinnjakken jeg fant i Italia i sommer