Prøv å tenk på dette: Hvor deppa hadde du vært, hvis du IKKE hadde hatt McsidenIntruder skrev:Akkurat nå er jeg så nedfor at jeg nesten har lyst til å be AJ fjerne meg fra medlemslista,å sitte her å knote er vel
ikke akkurat medisin for meg...![]()
![]()
![]()
![]()

Prøv å tenk på dette: Hvor deppa hadde du vært, hvis du IKKE hadde hatt McsidenIntruder skrev:Akkurat nå er jeg så nedfor at jeg nesten har lyst til å be AJ fjerne meg fra medlemslista,å sitte her å knote er vel
![]()
![]()
![]()
Sosialt fellesskap er alltid god medisin. Isolasjon det motsatte, så jeg er enig med AT. Og så må du tenke på hvor trist det blir for oss andre uten Intruder. Vi har da ikke råd til å miste noen cruiser-entusiaster. Da må jeg jeg jo bli her nesten alene med alle plastgrisene...ArcticTiger skrev:Prøv å tenk på dette: Hvor deppa hadde du vært, hvis du IKKE hadde hatt McsidenIntruder skrev:Akkurat nå er jeg så nedfor at jeg nesten har lyst til å be AJ fjerne meg fra medlemslista,å sitte her å knote er vel
![]()
![]()
![]()
Du får "Snu det andre kinnet til" Evike, så skal du se det går braevike skrev:Jeg sitter og lurer på om det er noe lurt å gå på jobbintervju når en ser ut som en hamster på den ene sida av fjeset. Håper at dette ikke er noen sånn jobb hvor en blir ansatt utfra trynefaktor og går på med krum hals...
Er det håp om bedring er det bare å møte opp. Du får forklare hvorfor du ser ut som du gjør, og såfremt det ikke er ettevike skrev:Jeg sitter og lurer på om det er noe lurt å gå på jobbintervju når en ser ut som en hamster på den ene sida av fjeset. Håper at dette ikke er noen sånn jobb hvor en blir ansatt utfra trynefaktor og går på med krum hals...
Betennelse fra en dårlig tann som har spredd seg til kjeven...Svein2 skrev:Er det håp om bedring er det bare å møte opp. Du får forklare hvorfor du ser ut som du gjør, og såfremt det ikke er ettevike skrev:Jeg sitter og lurer på om det er noe lurt å gå på jobbintervju når en ser ut som en hamster på den ene sida av fjeset. Håper at dette ikke er noen sånn jobb hvor en blir ansatt utfra trynefaktor og går på med krum hals...
smittefarlig ondartet hamstersyndrom så går det nok bra. Forresten litt vanskelig å si uten bilde.