På to hjul i svingene
[img]http://2.bp.blogspot.com/-344jGYw2EBU/U ... 2blogg.jpg[/img]
Sånn snelle skulle jeg også hatt... Noen som vet hvor man får kjøpt disse "dobble" snellene?? Foruten om jeg må skru av Carpa sine en mørk kveld....Carpa skrev:Da et depotstøtta på plass i garasjen etter en hyggelig handel med poulet_cavalier. Fikk til og med litt kjedespray på kjøpet
Nå gjenstår det bare å lære seg teknikken med å få sykkelen på støtta men det har jeg ikke tenkt å prøve på egenhånd.
TheHaughom, her har du et nærbilde av snella mi.......
Carpas Crap a talk
lasse_hansen skrev:Sånn snelle skulle jeg også hatt... Noen som vet hvor man får kjøpt disse "dobble" snellene?? Foruten om jeg må skru av Carpa sine en mørk kveld....Carpa skrev:Da et depotstøtta på plass i garasjen etter en hyggelig handel med poulet_cavalier. Fikk til og med litt kjedespray på kjøpet
Nå gjenstår det bare å lære seg teknikken med å få sykkelen på støtta men det har jeg ikke tenkt å prøve på egenhånd.
TheHaughom, her har du et nærbilde av snella mi.......
Carpas Crap a talk
Snasent! :)Carpa skrev:I stedet for å legge ut bilder litt sporadisk her og der fra mine mc turer så har jeg like gjerne laget en blogg. Oversiktlig og greit og bare et sted å oppdatere![]()
På to hjul i svingene
[img]http://2.bp.blogspot.com/-344jGYw2EBU/U ... 2blogg.jpg[/img]
Takk :-) Mye enklere å oppdatere alt på et sted, og få en samlet oversikt over alle de turene som kommer etterhvertZZR-Erling skrev:Snasent! :)Carpa skrev:I stedet for å legge ut bilder litt sporadisk her og der fra mine mc turer så har jeg like gjerne laget en blogg. Oversiktlig og greit og bare et sted å oppdatere![]()
På to hjul i svingene
Akkurat ja, men hvordan visste du at de gjorde detjoo skrev:Bare nevne at de snellene "tikker" litt så kommer garantert ikke lasse_hansen og henter dem uansett om det er dag eller natt
RuneMC skrev:Fin den bloggen og da lærte jeg jo noe nytt med en gang - den derre Knivsvik veien har bare blitt passert i høyt tempo på vei mot Holmsbu, ante ikke at det var en et stykke grusvei med badebukt i enden der
Hehehe... noen måtte kommentere det ja. Det var en motorsykkel som kjørte elegant forbi meg og stilte seg forrest men jeg er ikke så tøff i trynet enda. Ikke visste jeg at det ikke skulle komme biler mot meg på 10 minutter heller....Duville skrev:Fin blogg - men du står da ikke og venter bakerst i køa... kjør opp forrest så slipper du å kjøre foirbi alle de der - eller, gud bedre , å ligge bak i vannspruten. Forran alle disse bilene er veien fri![]()
![]()
- er bare noe du må ta til deg dette, fordelene er mange og kommer det noen så stopper du greit noenlunde ute av veibanen mellom 2 biler med den lille sykkelen du harCarpa skrev:Hehehe... noen måtte kommentere det ja. Det var en motorsykkel som kjørte elegant forbi meg og stilte seg forrest men jeg er ikke så tøff i trynet enda. Ikke visste jeg at det ikke skulle komme biler mot meg på 10 minutter heller....Duville skrev:Fin blogg - men du står da ikke og venter bakerst i køa... kjør opp forrest så slipper du å kjøre foirbi alle de der - eller, gud bedre , å ligge bak i vannspruten. Forran alle disse bilene er veien fri![]()
![]()