Hva har du kjøpt i dag?
-
- Motorsykkelen din: 2015 Moto Guzzi Stelvio NTX ABS 1200cc
Re: Hva har du kjøpt idag?
I det siste par uker har jeg bestilt, og fått litt "bling" for min Guzzi. En metall beskytelse for min bak bremse væske holder, (fra Italia), 2 olje filtere og en GPS holder fra TML i Nederland. Toll og MVA på toppen av de 2 siste nevnte har drept gleden av kjøpet!!!
Gordon
PS skulle har lagt ut bilder, men vet ikke om hvordan størrelse reduseres.
Gordon
PS skulle har lagt ut bilder, men vet ikke om hvordan størrelse reduseres.
- hakhap
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Da kom sortfreddan leveringen. 
Kjapp prøving og de sitter som de skall. Fint med racing hanske med gore-tex
misspelled with auto correct

Kjapp prøving og de sitter som de skall. Fint med racing hanske med gore-tex
misspelled with auto correct
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Ny HELD Alcatar hjelm, kjøpt på tilbud.
Med orange designdetaljer og greier og greier
.
Kjennes ut som at denne har like god passform som de to andre HELD hjelmene jeg har.
Er spent på støynivået på den nye hjelmen siden denne er utstyrt med skygge og dermed flere detaljer som kan bidra til økt vindstøy...
Uansett så virker dette å være en godt laget og solid hjelm:

Med orange designdetaljer og greier og greier

Kjennes ut som at denne har like god passform som de to andre HELD hjelmene jeg har.
Er spent på støynivået på den nye hjelmen siden denne er utstyrt med skygge og dermed flere detaljer som kan bidra til økt vindstøy...

Uansett så virker dette å være en godt laget og solid hjelm:

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Den var jo dritkul! Hvor mye fikk du den for?
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Måtte krype til korset, kan man kanskje si, og kjøpte den i England. Ingen tilsvarende tilbud på samme hjelm her i landet, så vidt jeg har funnet ut.Juicebox skrev:Den var jo dritkul! Hvor mye fikk du den for?
Prisen var £ 49,99 (ca. 530,- kr)... satt ned fra 139.
Riktignok ble portoen litt mer enn prisen på hjelmen. Likevel blir det ikke så gæern pris på hjelmen, som altså virker veldig solid.
Gleder meg til å få testen den skikkelig :) .

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
For en pris! Kler sykkelen din veldig bra også!
- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Regner med det, jaJuicebox skrev:For en pris! Kler sykkelen din veldig bra også!

Har O'neal sierra adventure(AFX FX-41) men har ikke brukt den så veldig mye enda. Tøff hjelm som ligner litt, men det lille jeg har brukt så har jeg merket litt mer støy enn de andre hjelmene jeg har. Disse hjelmene er ikke egnet til høy fart heller da vinden har en tendens til å ta tak i peaken. Han Royal Jordanian fikk jo whiplash med sin Shoei... 

- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Kommer nok ikke til å bruke HELD Alcatar hjelmen til høyhastighetskjøring, nei
.
Men på kortere turer i nærområdet og inne på skauen tror jeg den kan funke veldig bra :) .
Kommer ganske sikkert til å bruke HELD Masuda hjelmen til all annen kjøring. Virker som en skikkelig solid hjelm det også:

Men på kortere turer i nærområdet og inne på skauen tror jeg den kan funke veldig bra :) .
Kommer ganske sikkert til å bruke HELD Masuda hjelmen til all annen kjøring. Virker som en skikkelig solid hjelm det også:

I dag har jeg bestilt meg en yoshimura r77 slipon. Og ny vindskjerm fra zerogravity:)
- kvase
- Motorsykkelen din: KTM 1090 ADV-R/Yamaha WR450F
- Kontakt:
Bestilt en slik en MC-Bukser Course Kevlar Cargo 600 KR

https://www.xlmoto.no/mc-bukser-course- ... ist=&pos=2

https://www.xlmoto.no/mc-bukser-course- ... ist=&pos=2
Vespa Piago 75cc
Panter 50 cc
Honda FT 500 cc
XT660 Z Tennere
KTM
1050 ADV-- i stallen nå KTM 1090 ADV-R
i tillegg en Suzuki DRZ 400
https://www.myrouteapp.com/travelblog/routes/1002610#
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/

i tillegg en Suzuki DRZ 400

https://www.myrouteapp.com/travelblog/routes/1002610#
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
- Skogstrollet
- Motorsykkelen din: Honda CRF250L, Yamaha XSR700
Er vanskelig sånn i vintertider ja... Ser mye på utstyr som jeg muligens kan trenge til neste sesong
Foreløpig har jeg klart å styre unna de fleste kjøpsimpulsene, men det ble et par skinnbukser fra Dainese (Pony C2 Lady) nylig, så nå har jeg noe å bruke sammen med skinnjakken jeg fant i Italia i sommer

Foreløpig har jeg klart å styre unna de fleste kjøpsimpulsene, men det ble et par skinnbukser fra Dainese (Pony C2 Lady) nylig, så nå har jeg noe å bruke sammen med skinnjakken jeg fant i Italia i sommer

"Finns ingen plats att gömma sig
Vart du än går skogen hittar dig"
- kjellv
- Moderator
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Kontakt:
Meget pent! Denne vil jeg tro kler XSRen veldig godtSkogstrollet skrev:Er vanskelig sånn i vintertider ja... Ser mye på utstyr som jeg muligens kan trenge til neste sesong![]()

- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Kom i Posten i dag. Ingenting til MC'en akkurat, men likevel MC-relevant, tør jeg påstå.
Og ikke så rent lite egosentrisk, skal det innrømmes...
Men! artig, lell
Og trykket på lerretet må sies å være av ypperste klasse
!!
Tenker jeg henger dette opp på natursteinveggen her på kontoret/musikkrommet, så får vi se hvordan det tar seg ut i den natursettingen...:

Hadde jeg hatt innredet og oppvarmet garasje skulle bildet absolutt fått en framskutt plass der :) .
Og ikke så rent lite egosentrisk, skal det innrømmes...

Men! artig, lell

Og trykket på lerretet må sies å være av ypperste klasse

Tenker jeg henger dette opp på natursteinveggen her på kontoret/musikkrommet, så får vi se hvordan det tar seg ut i den natursettingen...:

Hadde jeg hatt innredet og oppvarmet garasje skulle bildet absolutt fått en framskutt plass der :) .

- Skogstrollet
- Motorsykkelen din: Honda CRF250L, Yamaha XSR700
Flott bilde!
Tok en tur til Bike i Trollättan for noen dager siden. Litt tidlig da de ikke får inn årets utstyr før om et par uker... men kjøpte meg i hvert fall øreplugger, så at hørselen er beskyttet når sesongen starter

Tok en tur til Bike i Trollättan for noen dager siden. Litt tidlig da de ikke får inn årets utstyr før om et par uker... men kjøpte meg i hvert fall øreplugger, så at hørselen er beskyttet når sesongen starter

"Finns ingen plats att gömma sig