Ser der, ja!
Funket mye bedre

AJ skrev: 01 mar 2020, 21:31 Funket dårlig med img tag'en på de Dropbox lagrede bildene dine, så jeg fjernet de likesågodt.
Nå vises i hvert fall bildene for oss andre når vi klikker på bildelinkene.
For ettertiden anbefaler jeg gjerne www.postimage.org for de som vil bruke ekstern bildebank eller vedleggsfunksjonen her på forum.
Nedskaler gjerne bilene til f.eks. 1200 pikslers bredde når vedleggsfunksjonen brukes.
Veldig spesielt
Har vel tidligere egentlig ikke vært noen super-fan jeg heller, og også da etter en prøvetur på GS1200 Rally for 2-3 år siden
Hadde ikke trodd jeg kom til å kjøpe meg Boxer-BMW. Siklet litt på K1300, men den har jo gått ut av produksjon, og da denne ble vist frem, ble jeg rett og slett forelska!biker7 skrev: 01 mar 2020, 23:25 Har vel tidligere egentlig ikke vært noen super-fan jeg heller,
Så vil tro denne nye RS,n er en super asfalt-racer![]()
Takk takk! Har såklart modifisert litt, sammenlignet med original. Og det må man jo. Det er helt klart en fantastisk kjøremaskin! Og for et drag i den motoren!AJ skrev: 01 mar 2020, 23:01 Tøff sykkel!
Må bare innrømme det selv om jeg ikke er noen stor fan av boxermotoren.
Uansett har BMW greid å lage en kjøremaskon som absolutt ser bra ut med denne modellen.
Gratulerer så mye med nyervervelsen!
Og nå som du er tilbake her på MCsiden med ny sykkel og det hele får du huke av MCsidens forumtreff 2020 i kalenderen :) .
Mer info her: https://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=366570#p366570
Fikk solgt Triumph'en til fruen
Fruens sykkel er solgt. Suzuki GS 500. Triumphen ser ikke ut til å ville bytte eier!AJ skrev: 18 mar 2020, 20:29Fikk solgt Triumph'en til fruen?
Så det betyr at den blir i familien?
Da er det vel en rimelig sjanse for å kikke nærmere på sjeldenheten i løpet av sesongen hvis det ikke blir for mange koronarestriksjoner....
Er jo ikke rare avstanden melllom Oslo og Lunner på Hadeland her eg bor.
OK...The-Stig skrev: 18 mar 2020, 20:37 Fruens sykkel er solgt. Suzuki GS 500. Triumphen ser ikke ut til å ville bytte eier!![]()
![]()
Du skal ikke se bort ifra at vi må svinge en tur til Lunner i løpet av året![]()
![]()
Koronarestriksjoner? Det løser vi lett, ved å sitte med hjelmen på!![]()
Aner ikke hva det er som er feilen. Det er en utrolig god sykkel, som virkelig burde prøves.AJ skrev: 18 mar 2020, 20:42OK...The-Stig skrev: 18 mar 2020, 20:37 Fruens sykkel er solgt. Suzuki GS 500. Triumphen ser ikke ut til å ville bytte eier!![]()
![]()
Du skal ikke se bort ifra at vi må svinge en tur til Lunner i løpet av året![]()
![]()
Koronarestriksjoner? Det løser vi lett, ved å sitte med hjelmen på!![]()
Så den sjeldne "fuglen" fra Triumph greier ikke bruse nok med fjærene til å tiltrekke seg nye "beilere"....
Litt rart siden det er en flott MC....