Er du heldig så er det god bakdemper på den også.
Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
Ny humring på meg nå, har kommet meg på"land" igjen, det begynte å komme vann fra begge retninger, oppefra og nedafra...da våkna æ litt brått, det hadde nlitt en liten glipp mellom bukse og t-skjorta og der traff skvulpet, så usannsynlig godt.Kjellrf skrev:Minner meg om en gang vi var på Tyritreffet, ved Tyrifjorden på begynnelsen av 80-tallet. En av gutta hadde finni seg en flott teltplass ute på en odde, nær vannet, mens de andre lå litt lengre inn.
Så spør en av gutta " hva gjør du når det blir høyvann, da?". Nei, det hadde han ikke tenkt på, så han reiv teltleiren sin, og flyttet til der de andre lå. Da teltet var satt opp igjen, var det noen som ikke klarte å holde seg lengre, og sa:
Stein, det er ferskvann...
Æ flire sjøl...æ trudd vel at det var flo....eller tenkte ikke i det hele tattJompa skrev: 25 aug 2020, 00:44 En mann fra kysten som glemme at sjøen flør. Æ skratte meg I hjæl.
Gikk det greit å laste opp den andre sykkelen?
Kjipt når slikt skjer. Har vært borti lignende men ikke brann, da en kompis sin GSX1100ES 84 mod med full bagasje og kjerringa bakpå opplevde at all sminken hennes smeltet i ene sidevesken da de lå nesten nedpå eksos. Det var også svidd hull i Krauservesken der leppestift og annet hadde rent ut.
Bak demper var utslitt uka før -- da jeg var innom Kjell , sannsynligvis lenge før det -- men det har sannsynligvis skjedd gradvis og så fersk jeg er på sykkel - så har denne feilen lurt seg unna... "ny" demper på delesykkelen - som er ok.. så får vi se om jeg får sykkel`n på veien før sesongen er over.KawaKjetil skrev: 06 sep 2020, 19:48 Så deg forresten på Tau 15. aug når jeg tenker etter... Vi var på helgetur da jeg la merke til en lik sykkel til din som passerte restauranten vi spiste lunsj på og kjente igjen flagget![]()
Bildet tyder på "godt lastet"Bakdemper utslitt?