Abbedissen kom ut ug ropte:Slutter du ikke snart setter jeg på igjen
setet på sykkelen din.................

AJ skrev:Minner bare på at denne tråden handler om girkasser og ikke girstenger og alle mulige og umulige assosisjoner til nettopp... stenger...
Kunnskap om nonner er vel så viktig som girkasser,men du har forsåvidt rett.AJ skrev:Minner bare på at denne tråden handler om girkasser og ikke girstenger og alle mulige og umulige assosisjoner til nettopp... stenger...
Jo, jo... sant, detIntruder skrev: Kunnskap om nonner er vel så viktig som girkasser,men du har forsåvidt rett.![]()
Men lell a gut !
Viktig at stanga passer,..........
Jo'a... Hadde det bare vært én dag å vente, så...Intruder skrev:Den venter ikke forgjeves som venter på noe stort....
Jalmar skrev:Mangler hovedsikring???Har de ikke binders eller patentbånd da???
Ja, jeg skjønner ingenting...cheron skrev:Hovedsikring på girkasse??????
Onsløv skrev:Men du spurte ikke om de hadde en hovedsikring til en transit-girkasse, for det er jo det du trenger?
Hva pokker venter du deg av ei Transit kasse dacheron skrev:Hovedsikring på girkasse??????
Jalmar skrev:Enden på leksa blir nok at sykkelen må ofra girkassa si til Almeraen, slik at AJ kan få henta klaviaturet til læpptåppen. Dermed blir Sykkelen stående ubrukt i Transiten mens oldemora må kjøre rundt i Skoda uten girstang.
Jeg hadde jo håpet at AJ kunne få lånt læpptåppen til Baron von Waffel, men den har jo meldt seg inn i Fn.