Serviceintervall er godt beregnet, og korrensponderer
glimrende med behov for nye dekk både forran og bak

Tiger blir klar for ny sesong

Da er det bare å søke økonomiansvarlig i heimen,SuperMorten skrev:Sånne vil jeg ha også..
Rekker du å barbere deg mellom tura dine, eller er det bare skruing og vasking av tiger`n da du er hjemme?ojda skrev:Greit å få testet de sjikkelig på Karlstadturen til Fredag![]()
Er nok bare å bestille ja.. Søknaden hopper vi over. Når hun spør hvis hun ser noe nytt, svarer jeg bare at "Nei den, den har jeg hatt leeeenge..."ojda skrev:Da er det bare å søke økonomiansvarlig i heimen,SuperMorten skrev:Sånne vil jeg ha også..
senere er det bare å bestille fra ebay
Svein2 skrev:Rekker du å barbere deg mellom tura dine, eller er det bare skruing og vasking av tiger`n da du er hjemme?ojda skrev:Greit å få testet de sjikkelig på Karlstadturen til Fredag![]()
Du har fått testet ut de nye RoxRicers i dag????ojda skrev:Idag kom det et sett med RoxRicers i posten fra Unaiten![]()
Middag, så rett opp i garasjen for å montere :-)å
Greit å få testet de sjikkelig på Karlstadturen til Fredag![]()
Hissige?? Fikk jeg ikke med meg.....ojda skrev:Kansje det var disse hissige damene våre fra turen som lokket meg tilbake![]()
.........
Godt å kjøre en doning med skikkelig moment i?ojda skrev: Hadde en lånemoped mens TigerMama ble stelt etter alle kunstens regler![]()
![]()