Det interessant er at en tar bilde i den farten...

Ja,burde heller tørket støv
Busa Trond skrev:Det går ikke i 200 når kona tørker støv her hjemme
Godtvoksen skrev:det er vel ikke farten som sjokkerer - men behovet for å dokumentere den via foto... :-)å
Bildet er jo tatt i en bil, og det er ingen som sier at det er bilføreren som holder kamera her.Duville skrev:Godtvoksen skrev:det er vel ikke farten som sjokkerer - men behovet for å dokumentere den via foto... :-)å
Å skryte av noe uten å dokumentere det er jo som ........ tja jeg vet nå ikke men kamera kan jo monteres fast. INGEN fotograferer med høyrehanda i 200 - det er komplett umulig.... slipper i hvert fall ikke rulla
Du mener behovet for en svært oppgående intelligent mann som tagesk er å kunne skryte av å kjøre bil i 200 km/t ?Duville skrev:Godtvoksen skrev:det er vel ikke farten som sjokkerer - men behovet for å dokumentere den via foto... :-)å
Å skryte av noe uten å dokumentere det er jo som ........ tja jeg vet nå ikke men kamera kan jo monteres fast. INGEN fotograferer med høyrehanda i 200 - det er komplett umulig.... slipper i hvert fall ikke rulla
Gamle Audi 2,5 hadde en sinnsyk lav utveksling, både automat og manuell girkasse...
Var vel ikke hastigheten tagesk var ute etter her.Godtvoksen skrev:Du mener behovet for en svært oppgående intelligent mann som tagesk er å kunne skryte av å kjøre bil i 200 km/t ?Duville skrev:Godtvoksen skrev:det er vel ikke farten som sjokkerer - men behovet for å dokumentere den via foto... :-)å
Jeg har andre måter å imponere kona enn å kjøre med gassen i bunnen med bilen.Godtvoksen skrev:da hadde han i det minste imponert kona :-#
Ja, eksempelvis tørke støv ...tagesk skrev:Jeg har andre måter å imponere kona enn å kjøre med gassen i bunnen med bilen.Godtvoksen skrev:da hadde han i det minste imponert kona :-#
Om du forstår hva jeg mener.
[TaSK]
Det tror jeg også. Det er heller ikke farten jeg har bemerket, men behovet for å dokumentere farten såvel som turtallet.EasyRider skrev:
Og han som er så bereist i Europa. så er det jo fullt mulig at dette er tatt på autobanen i Tyskland.
"Naturligvis" er bildet tatt på Autobahn (A7).EasyRider skrev: Og han som er så bereist i Europa. så er det jo fullt mulig at dette er tatt på autobanen i Tyskland.
Eller han testa audin på Nordschleife/Nürburgring en vet jo aldri