RoggBlogg
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: RoggBlogg
Veldig, veldig bra
Utedass-avataren hadde vel strengt overlevd seg selv x antall ganger...
Ny-avataren er veldig bra!

Utedass-avataren hadde vel strengt overlevd seg selv x antall ganger...

Ny-avataren er veldig bra!

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Ei helg med vakt er over snart. Bare resten av vekka igjen. Like godt å ha vakt denne vekka, når jeg ser på værprognosen.
Da er det godt å sitte ned og kikke litt på første del av året
Da er det godt å sitte ned og kikke litt på første del av året
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Alltid hyggelig å se dine kavalkader. :=D> Gleder meg også stort over å ha fått tilbragt noe tid med deg og din viv flere ganger så langt dette året.
Ser frem til fortsettelsen av sesongen

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Kan ikke si meg mer enigGlobe skrev:Alltid hyggelig å se dine kavalkader. :=D> Gleder meg også stort over å ha fått tilbragt noe tid med deg og din viv flere ganger så langt dette året.![]()

Alltid veldig trivelig å ha kvalitetsMC-tid sammen med rogg og Fru Rogg

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Nå er jeg kommet meg i feriemodus. En liten demper på feriestarten ble det, når lille Norge rammes av en slik terrorhandling som vi nå nettopp har opplevd. Spesielt blir det også når noen av våre venner har fått skutt sine barn. Det siste jeg har hørt er at det går bra med gutten.
Men jeg gjør som Jens sier jeg skal gjøre. Vi skal bli mere demokratiske og leve som før. Vi skal tilbake til hverdagen, så nå starter jeg for alvor ferien min.
Vi har pakket ned ekvipasjen og er klar for en aldeles så liten tur vestover. Har aldri vært i Bergen, og nå skal jeg gjøre noe med det.
Litt frokost nå, så bær det avgårde.
Men jeg gjør som Jens sier jeg skal gjøre. Vi skal bli mere demokratiske og leve som før. Vi skal tilbake til hverdagen, så nå starter jeg for alvor ferien min.
Vi har pakket ned ekvipasjen og er klar for en aldeles så liten tur vestover. Har aldri vært i Bergen, og nå skal jeg gjøre noe med det.
Litt frokost nå, så bær det avgårde.
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
- rogg
- Kontakt:
Flom og store ras, ja til og med veien var borte i området Kongsberg - Notodden. To ganger måtte vi snu og finne andre veier å kjøre. Etter fire timer og en god del mil ekstra, kom vi oss til Morgedal. Kjørt i oppholdsvær hele turen. Er i Kinsarvik for overnatting. Teltet er oppe og en nydelig middag fortært. Nykokt kaffe og en Baileys til dessert. Ferge over fjorden så følger vi Hardangerfjorden. Bergen neste:)
Vellkømmin til Bærgen.
Dere har sikkert allerede pekt ut noen seerverdigheter dere skal få med dere.

Dere har sikkert allerede pekt ut noen seerverdigheter dere skal få med dere.
Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
- rogg
- Kontakt:
En natt med regn. Har regnet i hele natt her i Kinsarvik, og det regner enda. Flom varsel er sendt ut. Ser ut til at vi er forfulgt at flom i år. Først tar vi innesperret da vi dro til Norgestreffet, vi ble omdirigert to ganger på grunn at flom og ras i går i Kongsberg og Notodden. Og nå 5 års flom i Hordaland. Men vi pakker og tar halv ett ferga over Hardangerfjorden. Fisketorvet, bryggene og denne taubanen må jeg ha med meg.
- Intruder
rogg skrev:En natt med regn. Har regnet i hele natt her i Kinsarvik, og det regner enda. Flom varsel er sendt ut. Ser ut til at vi er forfulgt at flom i år. Først tar vi innesperret da vi dro til Norgestreffet, vi ble omdirigert to ganger på grunn at flom og ras i går i Kongsberg og Notodden. Og nå 5 års flom i Hordaland. Men vi pakker og tar halv ett ferga over Hardangerfjorden. Fisketorvet, bryggene og denne taubanen må jeg ha med meg.
Ikke glem Brann stadion........

Hørt om gutten som gråt og var lei seg fordi foreldrene slo ham...?
--Jeg vil flytte til Brann,for de slår ingen...

Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
- rogg
- Kontakt:
Fotballstadion...nei, den får stå i fred for meg. Bacalao, Scampi og Hansa =
Nå er det akvariet og taubanen som skal sjekkes ut..

Nå er det akvariet og taubanen som skal sjekkes ut..
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Intruder
Fint bilde nederst............led meg ikke ut i fristelse...
:[-o<

Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
- rogg
- Kontakt:
vell hjemme etter noen dager i Vest. Kort oppsummering.....Kongsberg-omkjøring om Blefjell, veien stengt mot Notodden.
Ned ved Blefjell, bare en mil igjen til Notodden-veien stengt, veien hadde rast ut, den var bortevekk...
Etter to lange omkjøringer er vi etter 4 timer i Morgedal, der det var tid for lunsj.
Et nydelig vær over Haukeli...
I Kinsarvik ble det overnatting i telt og primusmiddag..
om natten startet det å regne, og det var ikke noe hyggelig. Vel, vått telt ble pakket og vi tok på skubben til Bergen. Naturlig nok lite bilder, for når jeg sier regn da mener jeg regn.
Men til Bergen kom vi oss.
God mat og MEGET godt øl...... Noen favorittmat...ja helt klart. Bacalao og grillet tørrfisk. Er du noen gang i Bergen, å ta en tur på Dampen og bestill grillet tørrfisk...nydelig...
Hjemturen i dag via Eidfjord, Måbødalen og Hardangervidda der vidda viste seg fra sin fineste side..
Ned ved Blefjell, bare en mil igjen til Notodden-veien stengt, veien hadde rast ut, den var bortevekk...
Etter to lange omkjøringer er vi etter 4 timer i Morgedal, der det var tid for lunsj.
Et nydelig vær over Haukeli...
I Kinsarvik ble det overnatting i telt og primusmiddag..
om natten startet det å regne, og det var ikke noe hyggelig. Vel, vått telt ble pakket og vi tok på skubben til Bergen. Naturlig nok lite bilder, for når jeg sier regn da mener jeg regn.
Men til Bergen kom vi oss.
God mat og MEGET godt øl...... Noen favorittmat...ja helt klart. Bacalao og grillet tørrfisk. Er du noen gang i Bergen, å ta en tur på Dampen og bestill grillet tørrfisk...nydelig...
Hjemturen i dag via Eidfjord, Måbødalen og Hardangervidda der vidda viste seg fra sin fineste side..