Den skal åpne seg i eget vindu og har gjort det helt siden jeg kjørte den i gang. Det fungerer i allefall for meg på alle mine maskiner og med de nettlesere jeg har testet med... så da er det nok den dærre frukt-greia di som jukser igjenGlobe skrev:Dexter...kan du fikse slik at vår chat alltid kommer opp i et eget vindu? (Mcsidens chat)
Gjorde det og da ble det riktig, jaDexter skrev:om du har feil så slå av sommertid i kontrollpanelet ditt
oooooh.. øke til 10mb å se forskjell ?Dexter skrev:BTW, mySQL cache er 51% av all trafikk på databasen
Slik jeg tenkte så var en del av de andre prosentene "overskuddet" over 5Mb cashe. Men du har jo helt rett i at det er tanke i feil vei.Dexter skrev:å øke til 10mb vil vel bare bety at 25% av cachen blir brukt. Tallet betyr at av alle spørringer så hentes 50% fra cachen slik jeg skjønner det. Det blir jo ikke flere spørringer om jeg utvider cachen, men det blir lavere % av den totale cachen avsatt - eller?
Jeg tror jeg lar den være slik ei stund. Den er satt global, så mailservern bruker av samme cache