Gleder meg til tur!!

Eller som Mr. B gjør gå tur med bikkja. Selv om jeg ikke har hund så har jeg jo jo og kan trikset "gå tur med hunden".LordShaft skrev:Er ikke denne jakken med sånn besyttelse på bryskassen osv? Flott jakke. Ja du kan jo bruke den når du skal gå til butikken, eller til og fra jobb
Ja, ja. Da er du ihvertfall klar til neste år. :)
De får svare for seg selv, men ut fra deltakerlista ser det ut til at ojda kommer fra Oslo. Regner med at Busa Trond fra Ringerike slenger seg med ham på tur oppover.Ambro skrev:Gleder meg veldig, men er litt usikker på hva en bør ha med (annet enn sykkel og sovepose)![]()
Forøvrig, noen som skal kjøre fra Oslo-traktene som vil slå følge?
Usikker enda om jeg skal på jobb torsdag. Tar jeg fri kunne jeg tenkt meg å kjøre Skåbu - Bygdin og Valdresflye. Været ser knall ut på torsdagAmbro skrev:...Forøvrig, noen som skal kjøre fra Oslo-traktene som vil slå følge?...
Slår gjerne følge fra Oslo og oppoverBusa Trond skrev:Usikker enda om jeg skal på jobb torsdag. Tar jeg fri kunne jeg tenkt meg å kjøre Skåbu - Bygdin og Valdresflye. Været ser knall ut på torsdagAmbro skrev:...Forøvrig, noen som skal kjøre fra Oslo-traktene som vil slå følge?...
Humm? Det trodde jeg det var på hele turenSnikkeren skrev:Da er de klar til å ta imot oss hos MC-deler på fredag. Der blir det grillmat, og også mulighet for å prøvekjøre KTM 1290 Super Duke for de som vil. :)