Steinar_R skrev:En avstikker til Måløy og Kråkenes fyr kan også anbefales når du /dere først er i nærheten.
Mvh
Tipset er notert, ser spennende ut det

Da ble dag 2 400 km og fortsatt overkommelig som dagsutflukt.

Steinar_R skrev:En avstikker til Måløy og Kråkenes fyr kan også anbefales når du /dere først er i nærheten.
Mvh
Takk for kjempetipsOnsløv skrev:Hva med å overnatte her? http://www.brosundet.no/default.asp?menu=45" onclick="window.open(this.href);return false;
Kjører du til måløy, så kan du kjøre til raudeberg og ta turen rundt refsvik.
Så kan du kjøre andre veien (andre siden av øya) og til kanne-steinen.
Ja, tror dette kan bli moro, spennende og "relaxing" :-)SheDevil skrev:Utrolig fristende tur du legge opp til her ser jeg
Høres spennende ut, jeg tenkte altså å overnatting på fyret. Har ikke prøvd det selv, men det er fristende å prøve. Hotellet er sikkert vel så bra detGlobe skrev: Hva gjelder overnattingstipset ditt, så har jeg nå booket dobbeltrom med sjøutsikt på Brosundet, takk for tipset!![]()
Ved bookingen kunne man bestille champagne levert på rommet for 1.000,- kroner i tillegg... tror jeg foretrekker pils på bryggekanten
![]()
Onsløv skrev:Ålesund har fra sentrum noen trapper opp til "fjellet" (kveldstur(?), denne kan du varme deg opp på til du skal gå stoltzekleiven i BergenGlobe skrev: Hva gjelder overnattingstipset ditt, så har jeg nå booket dobbeltrom med sjøutsikt på Brosundet, takk for tipset!![]()
Ved bookingen kunne man bestille champagne levert på rommet for 1.000,- kroner i tillegg... tror jeg foretrekker pils på bryggekanten
![]()