Moro med kjøretur i grenseland på lørdag med gamle og nye mc-venner. Været viste seg jo fra sin beste side også.....ren bonus

Nei, nei!lasse_hansen skrev:Ja vi var heldige med været gitt, selv om det så ut til å komme noen mørke skyer, men vi hadde sola med oss![]()
Ps. er det bare jeg som ser den edderkoppen på jakka di der OleB? hehe
krasler fælt i øret om dagen....trodde det var tinnitus etter konserten...lasse_hansen skrev:ingen har sett han siden nei, edderkopp savnet, sist sett på jakka til OleB
Hei AJAJ skrev:Tok sjansen på å kjøpe versjon to av ALIVE kjørebuksa jeg har hatt de siste to-tre åra. Buksene har vært vanntette og solide bortsett fra svakheter med glidelåsene på den ene. Nå er den jeg har brukt mest nærmest utslitt og tiden var inne til å kjøpe en ny.
Valgte versjon to og må si jeg er strålende fornøyd med kvaliteten. Tydelig at produsenten har hevet kvalitetstandarden flere hakk. Ikke minst ser det ut til at innerfórene er av en helt annet standard enn tidligere![]()
Absolutt verd en anbefaling for de som er ute etter et godt og billig alternativ til de kjente varemerkene.
Hører gjerne mer om hva du synes om ALIVE-buksa.kz1300 skrev:Hei AJAJ skrev:Tok sjansen på å kjøpe versjon to av ALIVE kjørebuksa jeg har hatt de siste to-tre åra. Buksene har vært vanntette og solide bortsett fra svakheter med glidelåsene på den ene. Nå er den jeg har brukt mest nærmest utslitt og tiden var inne til å kjøpe en ny.
Valgte versjon to og må si jeg er strålende fornøyd med kvaliteten. Tydelig at produsenten har hevet kvalitetstandarden flere hakk. Ikke minst ser det ut til at innerfórene er av en helt annet standard enn tidligere![]()
Absolutt verd en anbefaling for de som er ute etter et godt og billig alternativ til de kjente varemerkene.
Fulgte anbefalingen din og kjøpte samme bukse, kom i posten idag. Så i helgen blir det tur med sykkelen og ny bukse.
Snikkeren skrev:Bare hyggelig det.
Må jo nesten benytte anledningen til å få brukt det når jeg kan. Jeg kjører jo tross alt TDM.
Denna karen er jaggu nær på det jeg ser som en umulig utfordring for meg: Mekaniker og snekker da gitt...AJ skrev:Snikkeren skrev:Bare hyggelig det.
Må jo nesten benytte anledningen til å få brukt det når jeg kan. Jeg kjører jo tross alt TDM.Skjønner...
![]()
![]()