Ingen kommentarIntruder skrev:Er du kjeivhendt,ellers blir holken din misfarget !!Svolp skrev:Sitte på jobb, drikke kaffe og klør meg i raua!

Ingen kommentarIntruder skrev:Er du kjeivhendt,ellers blir holken din misfarget !!Svolp skrev:Sitte på jobb, drikke kaffe og klør meg i raua!
Nydelige bilder..Godtvoksen skrev:Har akkurat kommet hjem fra årets første MC-treff. Nydelig MC-frokost i Songdalen kommune rett utenfor Kristiansand. Arrangører var Søgne MC, Rugrats MC South-side og Disciples MM.
Se flere bilder: http://goo.gl/VI4BB
For deg selv eller for andre ?Stranger skrev:Lager fasadetegninger i autocad, hører på musikk og tanker grundig opp med kaffe for og ikke sovne.
Driver for meg selv og det er til andre :-) . Men skal ærlig innrømme det ikke er det mest morro jeg finner på og gjøre, så unngår det så langt som mulig :-)Crinos skrev:For deg selv eller for andre ?Stranger skrev:Lager fasadetegninger i autocad, hører på musikk og tanker grundig opp med kaffe for og ikke sovne.
Misunner deg litt, god tur! :)AJ skrev:Har akkurat stått opp, kikket på gradestokken som viser tosifret antall varmegrader, vært ute på terrassen og kjent på været. Vindstille, varm sol, bare veier, en kjøreklar Triumph Tiger i garasjen...
Er det mulig å ha det bedre en vårdag den 24. mars i Norge?