Uansett,god tour !!

Takk for det, vi får se hva vi får til. Skal reise sammen med et par andre så må vel ta litt hensyn til dem også :-)Intruder skrev:Om du er enstann i fjellstrøka innafør ville det vøri koselig med en kaffekopp,eventuelt Helgøya rundt..........![]()
![]()
Uansett,god tour !!
En spisetur (som tagesk liker å kalle dem...Carpa skrev:Da ser det ut til at det ordner seg med en liten tur til Mjøsatraktene i midten av neste uke![]()
Flere tips mottas med takk
I morgen må jeg prøve å montere sidevesker og toppboks, det kan jo bli spennende
Ja :-)AJ skrev:En spisetur (som tagesk liker å kalle dem...Carpa skrev:Da ser det ut til at det ordner seg med en liten tur til Mjøsatraktene i midten av neste uke![]()
Flere tips mottas med takk
I morgen må jeg prøve å montere sidevesker og toppboks, det kan jo bli spennende) til f.eks. Harestua Kro for en solid krydret Te Pang-gan når du er her i området, kan jo være et godt tips.
Med litt god velvilje kan vi si at Hadeland er en del av Mjøsregionen
Tips oss gjerne om du/dere er i dette området slik at vi kan hilse på, om vi har tid og mulighet
PS.! Har jo også noe liggende her som du skal ha!
Jammen da kan det fort hende vi seesCarpa skrev: Ja :-)
Jeg har lyst til å kjøre denne ruten så da kan vi jo svippe innom Harestua om de andre ikke protesterer vilt og hemningsløst.
http://goo.gl/maps/utce4
Sannsynligvis reiser vi oppover på onsdag.
Givi har bremselys-kit for å sette inn bak refleksplaten på boksen. Om det finnes til akkurat din boks er jeg ikke sikker på, men godt mulig :)Carpa skrev:Blinklysene er integrert i bremselysene
Carpas Crap a talk
Ok, men hva med når jeg ikke vil ha toppboksen der da. Er det lett å svitsje frem og tilbake?DrGreve skrev:Givi har bremselys-kit for å sette inn bak refleksplaten på boksen. Om det finnes til akkurat din boks er jeg ikke sikker på, men godt mulig :)Carpa skrev:Blinklysene er integrert i bremselysene
Carpas Crap a talk
Hva er modellnr. på boksen?
Jompa skrev:Grarulerer med ny kulegrill!
Neida, kontakten står fast i festeplaten og den andre delen står i bunnen av boksen slik at når du tar med deg boksen tar du også med deg kontakten. Og skal du kjøre uten boks så setter du bare en gummihette over kontakten på festeplata.Carpa skrev:Ok, men hva med når jeg ikke vil ha toppboksen der da. Er det lett å svitsje frem og tilbake?DrGreve skrev:Givi har bremselys-kit for å sette inn bak refleksplaten på boksen. Om det finnes til akkurat din boks er jeg ikke sikker på, men godt mulig :)Carpa skrev:Blinklysene er integrert i bremselysene
Carpas Crap a talk
Kappa K28 heter boksen
Ok. Men... det er ikke originale bremselys som sitter på sykkelen. Det er et lys som inneholder både bremselys og blinklys i ett. Men det spiller kanskje ikke noen rolle?DrGreve skrev:Neida, kontakten står fast i festeplaten og den andre delen står i bunnen av boksen slik at når du tar med deg boksen tar du også med deg kontakten. Og skal du kjøre uten boks så setter du bare en gummihette over kontakten på festeplata.Carpa skrev:Ok, men hva med når jeg ikke vil ha toppboksen der da. Er det lett å svitsje frem og tilbake?DrGreve skrev:Givi har bremselys-kit for å sette inn bak refleksplaten på boksen. Om det finnes til akkurat din boks er jeg ikke sikker på, men godt mulig :)Carpa skrev:Blinklysene er integrert i bremselysene
Carpas Crap a talk
Kappa K28 heter boksen
Kontaktene går automatisk inn i hverandre når du setter på boksen.
http://www.ebay.com/itm/Kappa-K28-Zusat ... 5ad3a1b5e7" onclick="window.open(this.href);return false;
Neida, det er jo ikke noe problem siden du allerede har kjøpt deg prøvelampe til varmehåndtakjobben :)Carpa skrev:Ok. Men... det er ikke originale bremselys som sitter på sykkelen. Det er et lys som inneholder både bremselys og blinklys i ett. Men det spiller kanskje ikke noen rolle?DrGreve skrev:Neida, kontakten står fast i festeplaten og den andre delen står i bunnen av boksen slik at når du tar med deg boksen tar du også med deg kontakten. Og skal du kjøre uten boks så setter du bare en gummihette over kontakten på festeplata.Carpa skrev:Ok, men hva med når jeg ikke vil ha toppboksen der da. Er det lett å svitsje frem og tilbake?DrGreve skrev:Givi har bremselys-kit for å sette inn bak refleksplaten på boksen. Om det finnes til akkurat din boks er jeg ikke sikker på, men godt mulig :)Carpa skrev:Blinklysene er integrert i bremselysene
Carpas Crap a talk
Kappa K28 heter boksen
Kontaktene går automatisk inn i hverandre når du setter på boksen.
http://www.ebay.com/itm/Kappa-K28-Zusat ... 5ad3a1b5e7" onclick="window.open(this.href);return false;
Jøss - er ikke de kakene ferdig enda :-)åCarpa skrev:Da har jeg blogget litt om min lille weekendtrip til Kongsberg og når har jeg rundet 1100 km siden jeg fikk lappen![]()
http://bikerslogg.blogspot.no/
[img]http://3.bp.blogspot.com/-YajozZGB6dc/U ... dveien.jpg[/img]
Kjenner at jeg bruker mindre energi og nyter mer etter hvert som erfaringene siger inn![]()
Nu må jeg begynne å lage kake til gutta i morgen