Det må si var et flott bilde

Det må si var et flott bilde
Heiv du KTM'en
Vært ute å testkjørt - eller er du blitt MT-10 konvertitt
Neida ikke noen problemer med Tuono. I dette tilfelle var det en som tilbød meg å teste på en tur til Vindfjelltunet. Og når anledning til å prøva hva de siste 2 års nærmeste konkurrent til den beste Super naked så må jeg prøve hvor mye eller lite som skiller mellom de, Tuono og MT10 :)Bjerknez skrev:Jeg synes du prøvekjører mistenkelig mange sykler for tiden Hakhap? Forrige gang du prøvekjørte var sykkelen på service. Hva er unskyldningen denne gangen?
Forøvrig ingen grunn til å fortelle om dine opplevelser rundt dine synspunkter angående prøvekjøringen. Bare tullog skrive om slikt. Men det var kanskje ment som en teaser bare?hakhap skrev: 19 jul 2017, 08:10Neida ikke noen problemer med Tuono. I dette tilfelle var det en som tilbød meg å teste på en tur til Vindfjelltunet. Og når anledning til å prøva hva de siste 2 års nærmeste konkurrent til den beste Super naked så må jeg prøve hvor mye eller lite som skiller mellom de, Tuono og MT10 :)Bjerknez skrev:Jeg synes du prøvekjører mistenkelig mange sykler for tiden Hakhap? Forrige gang du prøvekjørte var sykkelen på service. Hva er unskyldningen denne gangen?
misspelling with autocorrect
hakhap skrev: 19 jul 2017, 13:23 Selvfølgelig kommer det en fortelling men må jobbe først
misspelling with autocorrect
Gratulerer med ny sykkelStian87 skrev: 20 jul 2017, 21:24 Skulle kjøpe take-away, valgte de treigere slik at jeg fikk meg en liten turIMG_1895.JPGIMG_1894.JPG
Så braStian87 skrev: 20 jul 2017, 23:45 Takk overlayja det kan du trygt si, har tura rundt i rain mode for å varme opp dekkene, og selv der er det masse med futt
![]()
Hehe ja, ikke billigste å forsikre, og noen løkruller nekta å forsikre den, men fikk det til hos IF