Hjemme igjen etter en (svipp)tur innom MC-Messa. Nå hadde ikke jeg tenkt å dra dit i utgangspunktet. Jeg har ikke helt skjønt poenget med å gå og se på motorsykler som står på rekke og rad

klart det er noe annet å se dem på ekte i forhold til på en skjerm. Men allikevel, jeg fant det ganske kjedelig altså, som jeg hadde fryktet

jeg tenkte også jeg skulle se etter et bra tilbud på jakke, eller kevlarbukse. Dainese hadde 10% på jakkene

10%!! Og det var ellers så mye folk at jeg hadde ikke orket å stå i kø for å betale for noe uansett. Sånn er det bare, litt slakt fra meg der altså.
Men jeg er glad jeg kjørte sykkel opp fra Oslo, for det var stillestående kø gjennom hele Rælingstunnelen, helt frem til messa, og der stod det «Fullt!!» på et skilt rett ved innkjøringa til parkeringsplassen, men heldigvis fikk alle på MC slippe inn, og det var egen gratis mc-parkering

også var det null kø for å slippe inn, gå på do, henge fra seg jakke og hjelm etc, så det var positivt! Fikk meg en liten regnskur på vei hjem nå, men ikke så mye at jeg ble våt heldigvis. Nå ser det ut på værmeldinga som at det blir noen dager uten å kjøre sykkel igjen. Jeg gidder ikke hvis det er minusgrader om nettene.
Rask kjederens før jeg kjørte oppover
MC-parkering (gratis!)
Ballets dronning