FreewheelBurning skrev: 05 jun 2019, 18:12 Har alltid sett på det som et uttrykk for manglende kulturtilbud.

Jeg skulle til å si noe i samme gata, men du formulerte det bedre.
FreewheelBurning skrev: 05 jun 2019, 18:12 Har alltid sett på det som et uttrykk for manglende kulturtilbud.
Jeg hadde mange andre kulturtilbud, det lot seg fint kombinere med burning. Når jeg kjørte frem og tilbake fra korpstrening, danseskole, orgeltrening rytmisk sportsgymnastikk og oregamikurs fant jeg alltid tid til å legge et par lakrisstriper på veien.FreewheelBurning skrev: 05 jun 2019, 18:12 Har alltid sett på det som et uttrykk for manglende kulturtilbud.
Jeg ser for meg et mareritt med å organisere dugnader. Btw rytmisk sportsgymnastikk, korpstrening, orgeltrening og oregamikurs er litt døltRune75 skrev: 05 jun 2019, 19:22Jeg hadde mange andre kulturtilbud, det lot seg fint kombinere med burning. Når jeg kjørte frem og tilbake fra korpstrening, danseskole, orgeltrening rytmisk sportsgymnastikk og oregamikurs fant jeg alltid tid til å legge et par lakrisstriper på veien.FreewheelBurning skrev: 05 jun 2019, 18:12 Har alltid sett på det som et uttrykk for manglende kulturtilbud.
Hehe. Ja tok kanskje litt hardt i der.Stian87 skrev: 07 jun 2019, 22:09Jeg ser for meg et mareritt med å organisere dugnader. Btw rytmisk sportsgymnastikk, korpstrening, orgeltrening og oregamikurs er litt døltRune75 skrev: 05 jun 2019, 19:22Jeg hadde mange andre kulturtilbud, det lot seg fint kombinere med burning. Når jeg kjørte frem og tilbake fra korpstrening, danseskole, orgeltrening rytmisk sportsgymnastikk og oregamikurs fant jeg alltid tid til å legge et par lakrisstriper på veien.FreewheelBurning skrev: 05 jun 2019, 18:12 Har alltid sett på det som et uttrykk for manglende kulturtilbud.
Regnet med detRune75 skrev: 07 jun 2019, 22:19Hehe. Ja tok kanskje litt hardt i der.Stian87 skrev: 07 jun 2019, 22:09Jeg ser for meg et mareritt med å organisere dugnader. Btw rytmisk sportsgymnastikk, korpstrening, orgeltrening og oregamikurs er litt døltRune75 skrev: 05 jun 2019, 19:22Jeg hadde mange andre kulturtilbud, det lot seg fint kombinere med burning. Når jeg kjørte frem og tilbake fra korpstrening, danseskole, orgeltrening rytmisk sportsgymnastikk og oregamikurs fant jeg alltid tid til å legge et par lakrisstriper på veien.FreewheelBurning skrev: 05 jun 2019, 18:12 Har alltid sett på det som et uttrykk for manglende kulturtilbud.
Så herlig!AJ skrev: 05 jun 2019, 18:32 Drømmer er til for å oppfylles :) !
16. mai oppfylte Kenneth fra Nittedal sin Hondadrøm og ble eier av en kliss ny Honda Civic Type R.
Jeg var der da han fikk overlevert vidunderet:
Kenneth Olsen Honda Civic Type R juni 2019.pdf